homeboy1 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hei. Jeg lurte på om noen kan hjelpe meg å lage en kostholdsplan? Jeg er 20 år og veier 60 kg og jeg vil prøve å komme opp i vekt. Jeg skal begynne å trene styrke 3 ganger i uken og jeg har kjøpt inn vektøknings proteinpulver. Jeg liker all slags mat. - Kjøtt - Melk - Egg - Grovt brød- - Banan osv osv.. Noen som er interessert i å hjelpe meg i å lage en, eller komme med gode råd hadde det vært fint! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvorfor ikke bare lese deg opp og lage deg en egen kostholdsplan? Denne må uansett modifiseres etterhvert som du går opp i vekt, og blir lei av matvarer som du vil bytte ut. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du trenger ingen kostholdsplan for å gå opp i vekt, bare pass på at du får i deg nok energi.. Jeg kjører to liter helmelk, to store måltider og noen mellommåltider for å få i meg nok. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvordan skal man da vite hvor mange kalorier man går i overskudd? Ren gjetting kan føre til unødvendig fettlagring. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Noe fettlagring vil man få uansett. Så lenge man ligger mellom 200 og 500kcal i overskudd er man ganske safe. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Er det ikke lurt å skrive opp hva du spiser, samtidig hvor mye kalorier det måltidet hadde? Alt fra kylling og pasta til banan? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det ikke lurt å skrive opp hva du spiser, samtidig hvor mye kalorier det måltidet hadde? Alt fra kylling og pasta til banan? Det er da du har best kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå