Aragorn195 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei! Jeg har en Toshiba C850D-1E7 og har kommer over noe som er merkelig med deaktivere aktivere lyden ved hjelp av F11 knappen. Da jeg først fikk den og jeg trykket på knappen så stod det lyden er deaktivert og det var riktig. Men på et eller annet tidspunkt har det blitt snudd på hode. Viss jeg trykker på knappen for å aktivere lyden så står det deaktivert, men i oppgavelinjen nedenfor aktiveres lyden og det kommer lyd. Det er den meldingen som dukker opp når jeg trykker på knappen som sier det motsatte av det det er. Hva skjer? For spesifikasjonene se linken: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATC8501E7/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c850d-1e7 Lenke til kommentar
thebbear Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dette ville jeg har prøvd: Når du har trykket på F11 og beskjeden på skjermen sier at lyden er deaktivert, så ville jeg ha gått på lydinnstillingene og aktivert lyden manuelt. Så ville jeg ha sett om det hadde snudd innstillingene nok en gang på hode, slik at de igjen ble riktig. Hvis ikke dette hjelper, hadde jeg prøvd: Installere driveren til funksjonsknappene på nytt. Den finnes garantert på hjemmesiden til Toshiba der man laster ned drivere, muligens en nyere versjon enn den du har installert. Løser ikke noen av dele problemet, må man klø seg enda hardere i hodet... Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Det fungerte ikke å manuelt skru av lyden, men mens jeg prøvde dette så jeg nærmere på det ikonet som kommer når jeg trykker på F11 knappen. Det står Lyd av Aktivert, men tegnet viser en høytaler med det ø lignede skilte over det. Det kan se ut som om skriften villedet meg for tegnet stemmer med hva lyden skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå