Skipstrixy Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei. Er det noen software som ligger ute for gopro hero 3 black edition? Tenker da på software til mac. Har lett litt etter dette, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har nettopp kjøpt Hero3 Black her i USA, så har ikke testet hjemme på Mac'en enda, men jeg tror enten jeg prøver iMovie eller denne fra GoPro... http://gopro.com/software-app/cineform-studio Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Cineform-studio gir deg begrensede muligheter der du for det meste bare kan redigere lysstyrke/kontrast/farge i bildet. Om du utelukkende bruker mac kan iMovie være et greit alternativ, ellers har adobe som regel gode løsninger med premiere pro. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Personlig liker jeg godt Adobe Premiere Elements 11 til mitt bruk. Regner med at man også får dette programmet til mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå