Dacom Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er det noen som har erfaring med aquaero 5 XT USB? Lenke til kommentar
drbo Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Masse erfaring med Aq.4 og 5 Pro. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Hva trenger jeg hvis jeg ska koble opp 9 vifter flow meter og muligens 2 pumper a Swiftech MCP 35X Er ikke sikker men det er vel: -Aquaero 5 -Poweradjust ( usikker på antall ) -Flowmeter -Kabler? Følger kabler med eller trenger jeg disse i tillegg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 MCP35X trekker ca. 18W så du må ha to stk. Poweradjust 2 da disse klarer 25W kontinuerlig (48W peak). Aquaero 5 klarer ca. 1.65A/20W per vifte-kanal, eller 5A/60W totalt. Hvis de skal tynes må du nok montere en bedre kjøleribbe enn den medfølgende. Flowmeteret trekker vel ingenting. Det følger merkelig nok ingen kabel med flowmeteret, ihvertfall ikke den gamle mekaniske utgaven. Denne fås kjøpt hos Techbay, eller så godt som alle andre butikker som fører AC-utstyr. Poweradjust har jeg personlig ingen erfaring med, men det ser ut som om det medfølger alt av kabler. XT-utgaven av Aquaero 5 har hatt en del problemer med touch-panelet. Pro-utgaven bruker vanlige knotter og er ellers klin lik XT, sett bort fra at det følger fjernkontroll og en vannblokk med sistnevnte. Begge deler kan kjøpes separat. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 MCP35X trekker ca. 18W så du må ha to stk. Poweradjust 2 da disse klarer 25W kontinuerlig (48W peak). Aquaero 5 klarer ca. 1.65A/20W per vifte-kanal, eller 5A/60W totalt. Hvis de skal tynes må du nok montere en bedre kjøleribbe enn den medfølgende. Flowmeteret trekker vel ingenting. Det følger merkelig nok ingen kabel med flowmeteret, ihvertfall ikke den gamle mekaniske utgaven. Denne fås kjøpt hos Techbay, eller så godt som alle andre butikker som fører AC-utstyr. Poweradjust har jeg personlig ingen erfaring med, men det ser ut som om det medfølger alt av kabler. XT-utgaven av Aquaero 5 har hatt en del problemer med touch-panelet. Pro-utgaven bruker vanlige knotter og er ellers klin lik XT, sett bort fra at det følger fjernkontroll og en vannblokk med sistnevnte. Begge deler kan kjøpes separat. Jeg kan egentlig greie meg med LT utgaven også. Har forsåvidt ikke bruk for noen lcd. Bare jeg får koblet opp alt så jeg kan styre det via pc'n med software. kan evt bruke noe annet hvis det er noen som lager noe ala Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 www.alphacool.com/product_info.php/info/p999_Alphacool-Heatmaster-II.html Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 www.alphacool.com/product_info.php/info/p999_Alphacool-Heatmaster-II.html Kikket på denne ser ut som jeg kan greie meg med en sånn. For min del er det bare bra hvis jeg får skjult mest mulig Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Alphacool-Heatmaster 2 VS Aquaero Pro/ 5 Hva burde jeg velge? Prisen spiller ingen rolle så lenge det er kvalitet og funksjonalitet som teller. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg har ingen erfaring med Heatmaster, men jeg synes Aquaero ser mer gjennomført ut. Masse tilleggsutstyr, grei support og eget forum er også betryggende. Jeg vet ikke om Heatmaster har noe av det samme, men i siste utgave av Aquasuite kan man klistre det man setter opp i overåkningssidene til skrivebordet. Veldig fiffig GUI'et kunne dog vært bedre. LT-utgaven er et like godt valg hvis du ikke har bruk for display, ja. Jeg bruker det aldri lengre. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg har ingen erfaring med Heatmaster, men jeg synes Aquaero ser mer gjennomført ut. Masse tilleggsutstyr, grei support og eget forum er også betryggende. Jeg vet ikke om Heatmaster har noe av det samme, men i siste utgave av Aquasuite kan man klistre det man setter opp i overåkningssidene til skrivebordet. Veldig fiffig GUI'et kunne dog vært bedre. LT-utgaven er et like godt valg hvis du ikke har bruk for display, ja. Jeg bruker det aldri lengre. Kikket litt på Bitfenix Recon også men på den får man mindre muligheter. Tenker jeg går for Aquaero LT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå