Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Enkelt og greit (kanskje); hvilket inntrykk gir disse støvlene? Jeg vet ikke en døyt om mote. Min stil kan best beskrives som "gjennomsnittlig", jeg utmerker meg ikke på noen spesiell måte annet enn at jakkene mine er lagd i "ordentlig stoff" og ikke syntetiske materialer (Bergans, osv.). Hvilket ord beskriver disse støvlene best? Trendy, hot, mandig, hipster, femi, homo, etc.? Lenke til kommentar
cozmo71 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Heilt ordinære men med litt detaljar som gjer at dei kanskje blir lagt merke til Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Vanlig nordmann. Du finner mye finere sko enn de der. Hva er bruksområdet? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Skal kun brukes som vanlige vintersko. Overhørte noen i dag som nevnte at de syntes mannfolk med støvler var femi Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg synes de var litt vel fjellsko-aktige. Støvler femi? I alle dager, kan ikke helt se for meg at det er folk man vil være særlig opptatt av å imponere... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det finnes folk som synes at menn som prøver å legg litt innsats i hvordan de ønsker å fremstille seg for omverdenen er femi. De er idioter, og det er best å bare la være å høre på dem 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 De støvlene er etter min mening så stygge at når du først er på det sporet like gjerne kunne kjøpt noen i en sportsbutikk som sikkert var mer gode å gå med. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 De støvlene er etter min mening så stygge at når du først er på det sporet like gjerne kunne kjøpt noen i en sportsbutikk som sikkert var mer gode å gå med. Pass deg ellers så tupper jeg det i ballene med støvlene mine! Hva som var så ufattelig stygt med dem, forresten? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det spørs hvilke andre klær du går med. Går du naken med de skoene gir de et "Hei, jeg er en jævla faggot"-inntrykk. Ellers er de greie tenker jeg. Kjør på. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er fra Dinesko? Dårlig kvalitet tipper jeg. Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sko med glidelås og snøring er som løse, ferdigknytte slips man fester med gummibånd. Lenke til kommentar
festen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Pass deg ellers så tupper jeg det i ballene med støvlene mine! Hva som var så ufattelig stygt med dem, forresten? Noe sånn som dette er mer i min smak. http://cdn.styleforu...5df4c0_tr2.jpeg Eller disse kanskje: http://farm8.staticf...22863736a_b.jpg Hadde uansett kjøpt noe i en sportsbutikk jeg. Føler på en måte sånne ting kjøpt i lavpris butikker av mer tradisjonelle sko, ser ut som litt billige etterligninger, mens ting kjøpt i sportsbutikker er originale som bare det. Det eneste jeg egentlig liker å gå med er joggesko, og du fryser ikke noe særlig om det er goretex. Endret 13. januar 2013 av festen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå