andre3028 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 hadde vel alle gjort om vi hadde hatt like mye penger i huset som han hadde Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 hadde vel alle gjort om vi hadde hatt like mye penger i huset som han hadde Han hentet vell ikke alle pengene sine da, bare nok til å klare seg noen dager. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.guardian.co.uk/football/2011/oct/22/mario-balotelli-house-fire-fireworks Hvem elsker ikke Mario? Haha, han er så løk han fyren der. God underholdning! 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skulle bare ønske han var like rabiat på fotballbanen som han er utenfor. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper han er on fire i morra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper han er on fire i morra! Kjedelig å alltid ha rett. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Mario Balotelli is in Liverpool watching WWE wrestling as we speak. He's wearing a Man City shirt with his own name on the back. Classic." Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg prøver og prøver, men jeg klarer ikke å hate fyren rett og slett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Han er rett og slett jævlig herlig. Kanonknall kis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Helt enig. Class act. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har mange ganger tenkt at han tar en Joaquin Phoenix, han er egentlig ikke fotballspiller, han er entertainer på fulltid. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Rykter på twitter på at han egentlig er i Italia... Nedtur i så fall. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det var noen som la ut bilde. Håper det stemmer at han er der. Fantastisk type. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Edit: Dessverre What professional athlete walks around town wearing his own jersey? Mario Balotelli, of course. Except, he didn't. Despite the blurry photographic evidence of Mario at the arena (pictured right), it was sadly just a lookalike with the same haircut, earrings and shirt. Said Kristian Walsh of Liverpool's official website: "I was sitting three rows in front of Balotelli. I can confirm it was not Balotelli - just a very good lookalike." Endret 8. november 2011 av tjotr Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Ballotelli fortsatt en flopp, toppmeis? Balotelli gjør meg så glad. Jeg kan ikke begripe hvordan en City-spiller kan gjøre meg så glad. Endret 20. november 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sjæl, ikke at jeg har noe hat til City egentlig. Men Balotelli kan få meg til å like enhver klubb. Er noe med italienere som gjør dem elskbare. Pippo, Materazzi, Totti, Gattuso osv osv. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Nei. Det er omvendt, Teipball. Balotteli er unntaket. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ballotelli fortsatt en flopp, toppmeis? Han er god til å ta straffer, hvis det var det du tenkte på. Balotelli sækka balle første sesongen og har ikke akkurat lyst i år heller. Det er oppførselen som trekker oppmerksomheten, ikke kvalitetene hans. Han er akkuratt like god som jeg forutså at han kom til å bli. "Verdens største fotballtalent" var dine ord og de har blitt gjort til skamme. Sånn siden du tar det opp. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei. Det er omvendt, Teipball. Balotteli er unntaket. Altså, han er ikke like kul som de andre, men er på vei opp. Men skal jo sies at jeg ikke har sett han synge nasjonalsangen enda, og det er jo eksamen med tanke på om han blir en kul italiener eller ikke for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå