kloffsk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tar du et språkemne på Dragvoll nå, kloffsk? Tja, har vel tatt. Men som med alle andre fag på Dragvoll var det bare å pugge litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Kloffsk er multitalent. Fyren er en vandrende toppkarakter. Endret 17. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jepp. Både smart og kjekk :-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Smart er liksom ikke dekkende. Geni grenser vel tett opp til en beskrivelse av ditt intellekt. Kjekk? Du er jo feit sier folk? Har liksom fått inntrykk av at du kun har fått intellekt og at utseende ikke akkurat var "den sterke siden" din om du skjønner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 "Dragvoll" høres ut som et av Galtvort-husene i Harry Potter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Og kloffsk ser jo ut som en av de små gnomene i Harry Potter. Så han sklei rett inn når han "pugget litt" på Dragvoll. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tar du et språkemne på Dragvoll nå, kloffsk? Tja, har vel tatt. Men som med alle andre fag på Dragvoll var det bare å pugge litt. Du tar et studium i matte ja? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kloffsk skal begynne på doktorgraden i Norges vanskeligste fag neste semester. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kloffsk skal begynne på doktorgraden i Norges vanskeligste fag neste semester. Forsvar mot svartekunster? 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Neida. Han studerer et realfag på NTNU. Et av de hardeste inntakskravene i Norge. Bare flinkiser og pappagutter, og kloffsk som har jobbet seg til karakterene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor har han da lært trolldom? 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hahaha. Må le! Må si du har genuin interesse i meg, Jotun! Det du skriver (modulo pappagutt-greiene) stemmer dog forbausende godt. Feit eller ikke, virker ikke som damene mener det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor har han da lært trolldom? høhø! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jørgen & Gialorossi mfl Fordi han ferdighetsmessig er blant verdens aller beste spillere. Dere smiler og ler nå, men vi taper begge Manchester-derbyene i år takket være han. Balotelli? Flopp? Kanskje topp 5 talenter i verden p.d.d. Støtter Jørgen her. Om Mancini får kustus på han er noe annet. Prestere vil han uansett. Jo, så god er han faktisk. Jeg har stor tro på at "gullkalven" (jf. Tor-Kristian Karlsen 27.07) slår til i City under Mancini. Balotelli vil få nye omgivelser, en ny start og ikke minst mye mer plass til å utagere enn det han fikk i Italia. Alt tyder på at Balotelli har stor respekt for Mancini Vamos & Game mfl Det der blir garantert årets flopp. Dere hørte det av meg først. Haha, nå må dere slappe av her. Skjønner at det er poppis å være "viten," men så forbanna god er han ikke. Fyren er råtten tvers igjennom og eier ikke moral, jamfør Tjernås sine kommentarer her om dagen. Når gråværsdagene i kalde England slår til vil denne fjotten befinne seg på benken eller i sykestua. 100kr på at han kommer til å sække balle, vedde i mot? Mancini blast stupid Mario http://www.youtube.com/watch?v=WAtYlc1BsK8&feature=player_embedded Er i ferd med å bli en av PL's største flopper. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Står fortsatt på mitt. Han har hatt en helt grei sesong, men jeg hadde forventet mer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hehe, jeg er uansett bare ekkel fordi dere to (Serie A guttene våre) fremstår som litt semi pretensiøse noen ganger. Fikk skrudd opp Gboy i Sanchez tråden, så følte at det var på høy tid å gi et forsøk på å erte deg også Jørgen. Du er blitt for rutinert! Hva tror du om Dzeko i PL? Jeg trodde Obertan skulle slå igjennom denne sesongen forøvrig... Endret 18. mars 2011 av Game Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Dzeko blir flopp. Ikke for at jeg tror han ikke er god nok, men fordi jeg tror han innerst inne hgater seg selv fordi han ikke klarte å holde ut 6 måneder, og istedenfor solgte sjela si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Da tenker du på balotelli videoen? Hvis han ikke faker litt engang er fyren dummere enn eg trodde selv han kunne være. Han er god å spille dum hvis ikke. Når han vrenger av seg den kvite og får en ny refleksvest. Da lurte kona på om det var tangerudbakken i england. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå