Roger Roger Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 FY fader for en oppskrytt spiller Mario Balotelli er. Helt skandale. Nå har jeg sett han i alle Premier League-kampene han har vært involvert i, og basert på hva jeg har sett så langt så kunne Liverpool like greit ha stilt med ti spillere. Forskjellen på han og Sturridge er helt latterlig stor. https://twitter.com/Squawka/status/523844323633143808/photo/1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Definitivt en Lord. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Han er for lat, rett og slett. Hadde håpet han skjerpa seg og var litt mer ivrig når han kom tilbake til PL og til nytt lag, men den gang ei. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 tror han vil heve seg, virker jo helt uten selvtillit og den ble ikke akkurat større med den syke missen på åpent mål, håper og tror han hever seg mot real madrid! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Altså, om Balotelli ikke hever seg så kan vi nesten fastlå at Fellaini var et røverkjøp i forhold. Når så man egentlig prov på potensiale fra han utenfor Italia sist? Jeg husker han var god i EM for to år siden, og han var også ganske god i Milan, faktisk. Men hittil i Liverpool, samt i perioden i City, var han til tider elendig. Men for all del, jeg håper Liverpool bruker han hele tiden. Da slipper vi å bekymre oss for dem. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Vel Sturridge er skadet i noen uker til og det eneste alternativet til Ballotelli er Lambert De har jo Borini også, men som om Rodgers har tenkt å bruke ham Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Balotelli har kanskje potensialet, men han misbruker det vanvittig. Han er så lat at han burde spille som en klassisk 9er, med fokus på bakrom. Vet ikke om det er BR som krevet at han skal være med i flere faser av spillet (som er moderne i fotballen nå), men det ser ikke ut til å passe han. Han er ingen pitbull (Suarez) som jager på alt, og han vil heller aldri bli det. Endret 20. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 20. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2014 13 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Den saker stinker av overdrivelse. Media vet du... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp. Har sikker bare sagt fuck off eller lignende, så løper damen til politiet som har en plikt til å undersøke det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kanskje ikke god på banen, men fortsatt god utenfor Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Og nå risikerer han straff for rasisme.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Sykt spør du meg. Han er svart og nevner alle farger der ute, men skal bli straffet for sin kommetar om at svarte hopper høyt! Kanskje litt krenkende at jødene er gode til å samle gull, men som fan av Southpark syns jeg det var det aller morsomste med bildet 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Syns det er merkelig at man kan bli straffa for sånne ting, jeg.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Han var jo kjapt ute og beklaget seg og hele pakka. Håper virkelig ikke dette får noen konsekvenser. Latterlig at det er en sak i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hvorfor bryr FA seg om slike filleting? Har de ikke noe bedre å finne på eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå