Jotun Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Eg koste meg nettopp med vest prosjektet hans. Fantastisk når han akkurat har fått hjelp til å få den på bare for å oppdage at han skulle ha en annen farge.... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 ... som han til slutt kaster fra seg hvis jeg ikke husker feil? ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Balotelli som sliter med å ta på seg en vest er faktisk artigere enn Wenger og jakke problemene. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hmmm, ikke helt enig der. Komikken med Wenger er jo at det gjentar seg kamp etter kamp. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Rått at Mario er tilbake i PL! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er ikke rart han har mye damebesøk. Noen må jo kle på ham. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hehe, må le av han der ass! Bare underholdnings verdien i Balotelli er jo 16m alene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Memo: Balotelli la nettopp ut bilde av seg selv som alle i The Beatles på insta. Det er så fett å gjøre en uke etter å ha joina Liverpool og aldri noensinne spilt en kamp for de. Mario er så unreal. http://instagram.com/p/sN0wm4LjzN/ Det er legit umulig å ikke elske Balotelli. Endret 27. august 2014 av Mchansern Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Haha, faen så herlig fyr. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg håper Balotelli vil lykkes, men ikke nok til at de tar Arsenals plass Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Om jeg måtte velge å kun følge én person på Instagram, hadde jeg valgt han. Mye krem som kommer fra han. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Uvirkelig at favorittspilleren min er i Liverpool, goooood damn. Ord @ McHansern, det er umulig å ikke elske den idioten Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 http://www.thesportbible.com/articles/mario-balotelli-rumoured-to-have-bought-new-ps4-75-million-house Hahaha. For en fyr. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Husker jeg feil, eller bodde en av Neville-brødrene i noe lignende greier. Delvis nedgravd osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Tror du blander Gary og Frodo nå knipsolini.... Sexylubb var det..... Sorrrrry! 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 FY fader for en oppskrytt spiller Mario Balotelli er. Helt skandale. Nå har jeg sett han i alle Premier League-kampene han har vært involvert i, og basert på hva jeg har sett så langt så kunne Liverpool like greit ha stilt med ti spillere. Forskjellen på han og Sturridge er helt latterlig stor. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt komisk å tenke på at flere fra Pool-leiren trodde han skulle lede dem til seriegull. Til og med Suarez klarte ikke det. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Litt komisk å tenke på at flere fra Pool-leiren trodde han skulle lede dem til seriegull. Jaha? Som hvem da? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 FY fader for en oppskrytt spiller Mario Balotelli er. Helt skandale. Nå har jeg sett han i alle Premier League-kampene han har vært involvert i, og basert på hva jeg har sett så langt så kunne Liverpool like greit ha stilt med ti spillere. Forskjellen på han og Sturridge er helt latterlig stor. Det jeg har sagt hele tiden. Verdens mest oppskrytte spiss, ikke vet jeg hvorfor heller. 90% av Arsenal-supportere sa det var en skandale at vi ikke signerte han og at han kom til å skinne i Liverpool. Spar meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå