Gå til innhold

Sirkus Mario Balotelli


Crispin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. At spelarar kranglar med spelarar etter stygge taklingar på trening er greit nok. Dei fleste vil nok seie at det er bra at spelarane er på også under trening, men at ein spelar og manager går i fysisk klinsj på trening? Ikkje akkurat noko ein ser veldig ofte i engelsk fotball. Men Mancini har vel kanskje lagt opp til det, med tanke på at han ikkje har turt å vere skikkelig autoriter med m.a Tevez og Ballotelli.

Lenke til kommentar

Jeg tror det skjer oftere enn folk tror, men at vi (heldigvis) slipper å få se alt. Nå er jeg også av den oppfatning av at Mancini og Balotellis forhold er av en litt annen karakter enn et rent profesjonelt et. Det er uansett ingenting som har hendt i denne saken annet enn at trener og spiller har dratt og dyttet litt på hverandre.

 

Greit nok, Mancini kunne vært stabeis i fjor og latt Tevez bli sittende på tribunen, men det hadde trolig kostet han ligagullet.

 

(Jeg nyter for øvrig nynorsken din, archanios.)

Lenke til kommentar

(Takk. Burde kanskje vore nytta endå litt meir konservativt, men då hadde truleg ingen fått med seg innhaldet.)

 

Det kan godt hende det skjer oftare enn ein trur, men eg ser ikkje heilt for meg at SAF skulle prøve på noko sånt, der er det avstandsangrep med sko som er tingen. Eg trur likevel at Mancini - Ballotelli er eit forhold som øydelegg for begge. Ballotelli får gjere akkurat som han vil, medan Mancini altfor ofte blir sjåande ut som at han ikkje har nokon kontroll over dei spelarane i troppen som tek mest plass.

Lenke til kommentar

Mancini har vel uttalt at han har et helt spesielt forhold til Balotelli, og at det ikke må komme i veien for deres profesjonelle forhold. Nå er vel Mancini med på trening også av og til? Så at det blir litt fyr og flamme der i gården ser jeg ikke bort ifra. Lite sannsynlig at noen Utd-spillere havner i en sånn klinsj med SAF, men ser ikke bortifra at det kunne skjedd med en av trenerne.

Lenke til kommentar

^Mente selvfølgelig håndgemeng Sånn Balo vs Mancini.

 

Becks prøvde jo å fly på SAF etter å ha fått skoen i trynet, men de andre spillerne greide å holde han igjen.

 

Hva skjedde med han i neste overgangsvindu da?

 

Han forsvant til Real. Men det var rimelig klart at han var ferdig i United før denne episoden.

 

Komikveld om Balotelli ikke er ferdig i City nå btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...