Gå til innhold

Sirkus Mario Balotelli

Crispin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flopp eller ei, han vil nok bruke litt tid på å vende seg til tempoet og England generelt. Frykter at han med tiden vil bli kalt en flopp utifra småskader, begrenset (Eller i Mancini's bok; Forsiktig) førstelagsspill i starten og at han er litt ufokusert, men jeg er overbevist om at han etterhvert får sving på sakene - Om ikke denne sesongen så neste, hvis Mancini er der da også riktignok.

Lenke til kommentar

Haha, nå må dere slappe av her. Skjønner at det er poppis å være "viten," men så forbanna god er han ikke. Fyren er råtten tvers igjennom og eier ikke moral, jamfør Tjernås sine kommentarer her om dagen. Når gråværsdagene i kalde England slår til vil denne fjotten befinne seg på benken eller i sykestua.

Noen som vet hva han fikk i lønn? £250.000 i uka elns?

Lenke til kommentar

Jo, så god er han faktisk. Jeg har stor tro på at "gullkalven" (jf. Tor-Kristian Karlsen 27.07) slår til i City under Mancini. Balotelli vil få nye omgivelser, en ny start og ikke minst mye mer plass til å utagere enn det han fikk i Italia. Alt tyder på at Balotelli har stor respekt for Mancini, og at den er gjensidig. Jeg synes faktisk dette sitatet beskriver Balotelli godt:

Jeg har tidligere omtalt italieneren som et angrep alene - og backer dette gjerne opp med en påstand om at han befinner seg blant de ti fremste angrepsspillere i verden hva angår individuell innflytelse på en kamp/kampbilde. Jeg sier ikke nødvendigvis at han per i dag er blant verdens ti beste angrepsspillere, men at han med sine ekstreme kvaliteter er blant få som kan avgjøre eller snu en kamp nærmest på egenhånd.

Edit: Hva skal til for å ikke "sække balle"?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Ryktes en lønn på £220.000 i uka :D hahaha.

Patetisk, City er rottenes rotteklubb, bare til å le av.

Digger forresten at INGEN har skrevet noe i Citytråden etter at du la ut forslag om boikott. Er det ikke til og med en City-fan her inne?

Respekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...