Crispin Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2010/August/Mario-Balotelli-signs-for-Manchester-City Godt å få den suppa over, så får vi håpe at det ikke blir en så dårlig avtale som jeg frykter. Negativ jeg? :!: Endret 13. august 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Han trodde det var kaldt på denne tiden av året ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Audition på Star Trek 2? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Dere smiler og ler nå, men vi taper begge Manchester-derbyene i år takket være han. Edit: *Manchester, ikke City. Endret 13. august 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det der blir garantert årets flopp. Dere hørte det av meg først. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Utvilsomt en god signering, men blir spennende å se om de klarer å spille sammen. I derbyene satser jeg at Scholes ordner det, slik som han gjorde i fjor Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Balotelli? Flopp? Kanskje topp 5 talenter i verden p.d.d. Støtter Jørgen her. Om Mancini får kustus på han er noe annet. Prestere vil han uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Flopp eller ei, han vil nok bruke litt tid på å vende seg til tempoet og England generelt. Frykter at han med tiden vil bli kalt en flopp utifra småskader, begrenset (Eller i Mancini's bok; Forsiktig) førstelagsspill i starten og at han er litt ufokusert, men jeg er overbevist om at han etterhvert får sving på sakene - Om ikke denne sesongen så neste, hvis Mancini er der da også riktignok. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Haha, nå må dere slappe av her. Skjønner at det er poppis å være "viten," men så forbanna god er han ikke. Fyren er råtten tvers igjennom og eier ikke moral, jamfør Tjernås sine kommentarer her om dagen. Når gråværsdagene i kalde England slår til vil denne fjotten befinne seg på benken eller i sykestua. Noen som vet hva han fikk i lønn? £250.000 i uka elns? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Se på kartet, gutten har vært fjellgeit oppi det kalde nord i lang lang tid... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 100kr på at han kommer til å sække balle, vedde i mot? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg kan vedde en hundrings på at han ikke vil slite med temperaturen... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jo, så god er han faktisk. Jeg har stor tro på at "gullkalven" (jf. Tor-Kristian Karlsen 27.07) slår til i City under Mancini. Balotelli vil få nye omgivelser, en ny start og ikke minst mye mer plass til å utagere enn det han fikk i Italia. Alt tyder på at Balotelli har stor respekt for Mancini, og at den er gjensidig. Jeg synes faktisk dette sitatet beskriver Balotelli godt: Jeg har tidligere omtalt italieneren som et angrep alene - og backer dette gjerne opp med en påstand om at han befinner seg blant de ti fremste angrepsspillere i verden hva angår individuell innflytelse på en kamp/kampbilde. Jeg sier ikke nødvendigvis at han per i dag er blant verdens ti beste angrepsspillere, men at han med sine ekstreme kvaliteter er blant få som kan avgjøre eller snu en kamp nærmest på egenhånd. Edit: Hva skal til for å ikke "sække balle"? Endret 13. august 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Under 15 scoringer og flere svake opptredner. For den summen er det flopp. Ryktes en lønn på £220.000 i uka hahaha. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Med tanke på at han enda ikke har hatt en "bøtte inn masse mål"-sesong og i frykt for skade/at han matches forsiktig så tror jeg nok at jeg må takke nei da. Jeg er dog nesten helt sikker på at han kommer til å få en strålende sesong. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ryktes en lønn på £220.000 i uka hahaha. Patetisk, City er rottenes rotteklubb, bare til å le av. Digger forresten at INGEN har skrevet noe i Citytråden etter at du la ut forslag om boikott. Er det ikke til og med en City-fan her inne? Respekt! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 For øvrig skal det bli artig å se den gjennomsnittelige Italieners mening om dette, forræder eller ei? Han kommer ihvertfall ikke nærmere landet sitt (Som han liker å si). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Balotelli er et veldig stort talent. Dog jeg vil tro at City vil vinne PL og at han drukner i stallen. Han kommer til å være ustabil og det vil ikke godtas Men hvorfor er det så mye fokus på han? Endret 14. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå