Jan Erik Engan Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 What the heck...... Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fint fanget dette! PS! Et "skikkelig" kamera også, ser jeg! Grattis! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Takker;) Ett jeg fikk låne av en god venn,naturfotografen Tommy Solberg;) http://www.villmarksfotografen.com/ Endret 11. januar 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Rørende vakkert var førsteinntrykket, og sisteinntrykket. Har kikket på det noen ganger og har blitt litt forvirret. Har hørt så mye om fokus på øyet, og det gyldne snitt og noen andre ting. Og så bryter det her litt med det når det er matfatet og den lille fuglen nederst til venstre som er skarpest. Allikevel så rørende vakkert. Sier meg noe om at hodet ikke skal tenke for mye. , Fuglen som kommer inn fra høyre - den lille i motsatt diagonal på venstre side - alle opptatt av matfatet. Knallvakkert og utrolig bra komposisjon i mine øyne! Men , hvorfor en sånn tittel???.., du er vel fornøyd selv?? Forresten supert å se bildene dine her igjen, var litt redd du hadde sluttet å legge ut Endret 11. januar 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Tittel var i grunn myntet på ett annet bilde...kommer;) Dette her var ikke lett.Lånte utstyr som veide 6-7kg og da håndholdt.Ettpunktsfokus punkt og bare å fyre av med fokus knappen inne og håpe det beste;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg