1onlife Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Okey, her er dealen. Jeg bor nå med tre av verdens feteste karer i tidenes ungkarsleiliget på Solli. Vi lever drømmelivet, festing, jenter og jobbing mot drømmen vår. To av oss er bloggere og jobber med den og hver av oss jobber med hver vår busniss! Vi har drømmelivet....,. nesten! Hva mangler?..en apekatt! Ja det er ulovlig fuck off vi skal ha det! Er det et forum hvor man kan komme i kontakt med folk som har tilgang til det, eller må man hente med seg. Det skjer uansett, hva er den mest effektive metoden?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Start en lovlig dyrepark, det er nok det nærmest du kommer. Btw, apekatt som kjæledyr er dyreplageri. 2 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Her er det ikke annet å gjøre enn å håpe dere ikke får det til. Virker ærlig talt så umodent at jeg ikke helt forstår at du/dere får lov til å bo hjemmefra. Livet er hardt, min venn, håper du oppdager det før det er for sent. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg HansiBanzi Skrevet 10. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) For meg kan det høres ut som det allerede bor fire eksemplarer av arten i leiligheten deres. Trenger dere virkelig en til? Endret 10. januar 2013 av HansiBanzi 18 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hold av eksotistiske dyr er ulovlig i Norge. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg