RBW Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Samsungs nye 7-serie oser av kvalitet. Sniktitt: Samsung 7-serie Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ser ut som noen heftige greier dette her ja Gleder meg til å se en test av denne godsaken. 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; 6 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 To høyresider på Chronos. Vet ikke hvor praktisk det er... 9 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 I følge samsung norge vil quadcore modellen av chronos 7 ligge på 12495,- Dvs litt under direkte konkurrent Asus U500VZ, men fremdeles overpriset slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; Fordi...? 6 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Litt OT, men hva er egentlig forskjellen mellom 7-serien og 9-serien? (Og forsåvidt 5-serien) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; Fordi...? Metro apps are weird and baffling and makes no sense on a desktop. Windows 8 wants to take your money, day in-day out Windows 8 has no interest in promoting high-end PC games Microsoft believe that touch = profit Microsoft are willing to throw their hardware partners under a bus to make Metro work There is a place for games on the Windows 8. It?s called the Xbox Closed platforms close off innovation kilde: http://www.pcgamesn....anyone-pc-space Endret 10. januar 2013 av b3ndik 1 Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har blitt ekstremt skeptisk til Samsung sin "kvalitet" Sitter selv med en ny 7 serie nå. Tåler ekstremt lite før den får bulk i aluminiumen, tastaturet har skjeve taster og er slarkete, touchpadden er litt skeiv, og om jeg holder maskinen på siden mens jeg har den i fanget så trykker touchpadden av seg selv pga svikt i konstruksjonen. Noen som har prøvd å åpne disse for å feks skifte harddisk? Er helt håpløst uten at det myke møkkamateriellet blir skeivt og bulkete. Forøvrig er jeg ikke særlig imponert over skjermen som har alt for lite snert i fargene og svært dårlig innsynsvinkel. Ikke er maskinen så rask som de skryter av heller. Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg _ALDRI_ kjøpt Samsung bærbar, og heller valgt en Asus eller Macbook som har samme specs, men laaangt bedre byggekvalitet for noen tusenlapper mer. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Gi meg en Ultra uten AMD, tpuch-drit og med mulighet for å ha HDD OG SSD til under 10k, så blir jeg glad. Optimus et pluss, men ikke et krav. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; Fordi...? Fordi han har hørt fra folk som ikke er kompetente til å lære seg noe nytt. 5 Lenke til kommentar
Mats Andersen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Bare og vente på at Apple saksøker, jeg syntes tastaturet på Chronos er litt for likt Apple Wireless Keyboard Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fordi han har hørt fra folk som ikke er kompetente til å lære seg noe nytt. Morsom du. Ta deg en bolle. 3 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 kilde: http://www.pcgamesn....anyone-pc-space Så fordi MS ønsker at en skal bruke penger i Store og Win8 fungerer både med touch og mus&tastatur, er Win8 noe drit? Riktig... Liker man ikke tiles, bruker man de ikke. Trenger ikke være rakettforsker for å finne ut av det. 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Fordi...? Er det så farlig da? Jeg personlig ville hatt en slik maskin med OSX Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Man får iallfall med seg om noen prøver å snike seg innpå deg bakifra.. Syns Samsung Norge bommer om de bare tar inn varianter med touch. Et av argumentene for å gå for 7-serien er matt skjerm og det ryker ut døra om man skal touche. 1 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Når kan en forvente seg disse på det norske markedet? Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; Er bare å legge inn et nytt OS, right? Lenke til kommentar
AedionGame Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 kilde: http://www.pcgamesn....anyone-pc-space Åh herre. Hva i all verden får deg til å sitere noe så subjektivt og idiotisk som det der? At folk kan være såååå trangsynte -_- Hva med å prøve, eller eventuelt finne noen litt mer objektive artikler før du bestemmer deg for å utelukke hele greia? Selv er jeg veldig fornøyd med W8, selvom jeg har holdt meg til XP helt til nå. Litt uvant i begynnelsen, men bare man gir det litt tid, er det en stor oppgradering i den positive retningen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Er bare å legge inn et nytt OS, right? Man må fortsatt betale for Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå