Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Selv bygget pc crasher.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss det er flere strøm innganger på grafikk kortet så må alle ha strøm somregel. har du prøvd noen av de andre utgangene på kortet?

er bare to utganger på kortet, som jeg har sedt på bruksanvisningen hvordan koble opp, så det er ikke problemet.
Lenke til kommentar

probleme er blitt fikset, det var restartknappen på kabinette så det var noe galt med, men når har jeg et nytt problem -.- skjermkortet fungerer ikke. har ingen anelse hva som er probleme men skal se på det nå.

Hvilken av PCI-E Slottene har du skjermkortet i? Har du prøvd å bytte til en annen PCI-E Slot? Er alle kablene i skjermkortet koblet til?
Lenke til kommentar

Hvilken av PCI-E Slottene har du skjermkortet i? Har du prøvd å bytte til en annen PCI-E Slot? Er alle kablene i skjermkortet koblet til?

har prøvd begge, ikke noe hell dær, alt som kan bli koblet til er blitt koblet til.
Lenke til kommentar

da vil jeg bare varsle og si at problemet er løst, fant ut at skjermkortet er skadet, prøvde med et gammelt skjermkort for å se om hovedkortet var skadet men det fungerte. så nå skal jeg sende det til komplett og kjøpe et nytt. Takk til alle som har prøvd å hjelpe da!! :w00t::green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...