remerserr Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har man egentlig så mye bruk for java, selv har jeg aldri hatt bruk for java funksjonene.... del deres erfaringer... Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis du liker å spille, er java tingen. Hvis du ønsker å legge til ekstra applikasjoner, er java tingen. Hvis ikke, er ikke java tingen Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 java er en viktig del i symbian baserte tlf,for å kjøre programmer å spill må java til. Men java til en "vanlig" mobil trenger man ikke hvis man ikke spiller. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 men ærlig talt da.... det er jo skjelden man spiller spillene, det har man pc'n og tv'spillene for men ellers er jo java nesten en unødvendig funksjpn Lenke til kommentar
Magz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det er greit å spille litt vis du sitter å kjeder deg på bussen eller toget, eller når du ikke er hjemme. Litt stress å drasse med seg tven, og spillkonsolen, eller datan, når du kan spille på mobilen Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Java kan faktisk i samarbeid med GPRS gi deg muligheten til å sende tekstmeldinger til prisen av hvor mye du sender, og ikke per melding, og uansett om du fyller 160 tegn, blir det TI GANGER rimeligere. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 åssen kan du gjøre det? åssen programm trenger man, kan jeg få det til min T610?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Java kan faktisk i samarbeid med GPRS gi deg muligheten til å sende tekstmeldinger til prisen av hvor mye du sender, og ikke per melding, og uansett om du fyller 160 tegn, blir det TI GANGER rimeligere. Det kan du med e-post også. Java er crap i forhold til symbian programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå