Solvip Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Undergang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Klarer ikke se så mye støy i V1 jeg, men er kanskje ikke trenet nok til å detektere den, men synes bildet ditt er spennendes og la en ekstra snert på det med V2, der jeg får på følelsen av å sitte inne i en bil og skue ut igjennom frontruta i styrtregn, artig effekt Endret 10. januar 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Et spennende bilde som du ikke behøver å bekymre deg over støy. Tåka kamuflerer den ganske effektivt og resten fungerer greit i dette tilfellet. Har du prøvd en s/h versjon? 1 Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Klarer ikke se så mye støy i V1 jeg, men er kanskje ikke trenet nok til å detektere den, men synes bildet ditt er spennendes og la en ekstra snert på det med V2, der jeg får på følelsen av å sitte inne i en bil og skue ut igjennom frontruta i styrtregn, artig effekt Takk for kommentar:) Satt i bilen ja og tok bilde gjennom ruta så det var helt riktig følelse du da fikk;) ja bortsett fra at det ikke regnet så mye! Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Et spennende bilde som du ikke behøver å bekymre deg over støy. Tåka kamuflerer den ganske effektivt og resten fungerer greit i dette tilfellet. Har du prøvd en s/h versjon? Takk for kommentar:) Ja ble bedre den nesten men la ut feil bilde v3 å fikk derfor ikke lastet opp den jeg skulle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg