Gå til innhold

Netcom-nettbutikk: "Vi har for tiden en systemfeil".


Anbefalte innlegg

Eg har gjort fleire forsøk på å bestille Mobilt breiband large med Huaweii 4G-ruter hos Netcom. Det går greit til ein har gått gjennom folkeregistersjekken, og adressa er henta ut. Eg fyller inn e-post og telefonnummer, hakar av for å betale modemet med Visa og at eg godtek vilkåra, og trykkjer Neste. I staden for å komme vidare vert eg sendt til https://shop.netcom.no, og modemet har hamna i handlekorga. Prøver eg å gå inn att derifrå får eg feilmelding etter folkeregistersjekken: Feilsituasjon oppstått! 1. Vi har for tiden en systemfeil. Vennligst prøv igjen senere.

 

Eg har prøvd å bestille frå to ulike datamaskiner med IE8 (XP), og har også prøvd med siste versjon av Opera utan å lukkast. Eg har vurdert Chess, men der er ruteren mykje dyrare enn hos Netcom. Eg lurer såleis på om det er nokon der ute som faktisk greier å bestille 4G-ruter frå Netcom.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...