Gå til innhold

Bra gaming PC yter ikke som den skal

Anbefalte innlegg

Hei, har laget en tråd før om dette emnet, men måtte lage ny bruker for glemte den forrige, hehe

Men til saken.. Jeg hadde en kortslutning i pcn for noen måneder siden.. da kjøpte jeg alle delene nye utendom HDD, SSD og RAM

Men må bf3 ligger jeg på 42-50 fps.. andre med samme cpu og skjermkort ligger på 60-100+ Cpu ligger på 50-70% under load når jeg spiller.. Er noe som drar systemet ned, men skjønner ikke hva det kan være.. Kanksje noen av dere inne her vet det..

Systemet mitt er vertfall følgende

Fatility 990fx AMD Motherboard ( Kjøpt ny )

16 Vengeance 1600Mhz DDR3 ( Ikke skiftet ut etter kortslutningen )

AMD Phenom 965 4,0 Ghz ( Kjøpt Ny )

Zotac GTX 680 ( Kjøpt Ny )

Crosair 850w PSU ( Kjøpt Ny )

Crosair Force 3 120GB ( Ikke skiftet ut etter kortslutningen )

WD HDD 1000Gb ( Ikke skiftet ut etter kortslutningen )

Dette systemet skal klare bf3 med mer en 40-50 fps.. det er latterlig.

Takker for all hjelp, er nokså frustrert over dette..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er noe som drar ned systemet:/ Er sånn i andre spill og. før når keg hadde samme system bare med ett 7950 kort fikk jeg jo langt over 60 maksa:/ Nå har jeg 680 kort og d er jo bedre en 7950 kortet! så jeg søiter litt nå.. Takk for svar forresten

Er noe som drar ned systemet:/ Er sånn i andre spill og. før når keg hadde samme system bare med ett 7950 kort fikk jeg jo langt over 60 maksa:/ Nå har jeg 680 kort og d er jo bedre en 7950 kortet! så jeg søiter litt nå.. Takk for svar forresten

Lenke til kommentar

Det kan være cpuen.

Ellers vet jeg ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...