Dr. Professor Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg har en bror som ønsker å ta opp ett fag han hadde første år på sitt Bachelor-studium. Faget er nå utgått, dvs. at det har blitt erstattet av ett annet fag med samme pensum, nesten tilsvarende navn, men med nye arbeidskrav. Følgelig fremgår det at det ikke er mulig å ta opp faget. Er det noen som har noen erfaring med dette - og eventuelt kjenner til noen smutthull? Ganske håpløst, da man nektes å ta opp det "nye" faget fordi man ikke har gjort arbeidskravene tidligere (noe man kun kan gjøre dersom man faktisk tar faget). /DP Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Når du sier "ta opp", mener du da at broren din kun vil avlegge ny eksamen? Er beskjeden fra skolen om at han må ta hele faget opp igjen? Lenke til kommentar
ggree Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvilken skole er det snakk om? Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Når du sier "ta opp", mener du da at broren din kun vil avlegge ny eksamen? Det er korrekt. Er beskjeden fra skolen om at han må ta hele faget opp igjen? Det var responsen han fikk på mail, men hvor mange ganger får man egentlig ikke feil tilbakemelding på slikt? Det har hendt mer enn én gang, og det var derfor jeg lagde denne posten. Hvilken skole er det snakk om? Høyskolen i Halden (det er en fjern mulighet for at det er i høyskolen i Bergen), så vidt det er meg bekjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå