The Mad One Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe spiselige insekter fra Internett? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Prøv Ebay. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dyrebutikken? Pleier ikke de å selge frosne gresshopper og lignende? RIktignok er vel dette ment som mat til "kjeledyr", men er vel mulig de er spiselige for mennesker og. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 http://www.coolstuff.no/Ekkelt-Godteri Denne sjappa har insektgodteri. Vet ikke om det er "godt nok"? Eller leter du etter insekter du kan putte i mat? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Over nettet? Hvorfor ikke bare fange noen som flyr i løse luften helt gratis så slipper du bestilling og porto Lenke til kommentar
tussi6215 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Jeg fant en norsk siden der man kan kjøpe gresshoppemel , ser ikke ut som de selger noen andre typer insekter der,men har bestilt fra siden . Det fungerte fint www.acheta.no Barista bob- Burde ikke kjøpe fra dyrebutikk de er ikke bakterietestet osv kan inneholde mye rart etter det jeg har lest på nett Endret 24. oktober 2016 av tussi6215 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå