VH97 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei. Jeg lurer på hva som er det beste å filme med, når man spiller på X360. Derfor spør jeg her, om det er noen som har noen av disse, og om hvem av de som er den beste ifølge dere.. Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei. Jeg lurer på hva som er det beste å filme med, når man spiller på X360. Derfor spør jeg her, om det er noen som har noen av disse, og om hvem av de som er den beste ifølge dere.. Hei. Kan anbefale Hauppauge på det sterkeste. Har brukt den i 2/3 måneder og er fortsatt stor fornøyd. Det er noen ting du burde sjekke først før du kjøper en PVR. 1. Har TV'n din mulighet for gamle kabler (ikke HMDI osv) Sånn audio/video utgang? 2. Det finnes en Hauppauge versjon med HDMI mulighet, men det er noen spill du ikke får recorda med HDMI pga Sony's kopisperre. Kjøpte min på Teknikk Magasinet. Der får du 2års garranti som er et MUST da noe kan skje i løpet av noen år. Good Luck! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hauppauge HD PVR Gaming Edition (utgave nr 1 og ikke 2). Grunn er jo fordi at man vil få skarpere bilde med komponent og at HDMI har HDCP sperre på PS3. HD PVR 2 funker helt fint til Xbox360 men får litt dårligere bilde. Har bestilt HD PVR v. 1 Gaming Edition så kommer tilbake med erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Så langt jeg er jeg meget fornøyd med kjøpet. Funker fett og var mye "bang for da bucks" her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 har selv hatt den vanlige hauppauge hd pvr, og har nå hdpvr 2 fra hauppauge. vil anbefale at du kjøper deg elgato. du trenger ikke noe strømforsyning siden alt går via usb, den er liten og lett å ta med seg, den får ofte gode oppdateringer som f'eks at den har en bygd inn streaming funksjon. om du glemmer å trykke record er det ikke noe problem, for den recorder hele tiden, så du kan spole tilbake til alt som har skjedd den siste timen. kvaliteten er faktisk bedre enn hd pvr og. elgato startet som et underdog produkt å var ikke blandt de beste, men har virkelig kommet seg opp og har superb kvalitet. vil absolutt anbefale elgato foran hdpvr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har den HDCP sperre? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Jeg har nå skiftet til MAC for en stund siden, og det dummer er at Hauppauge ikke kan lage det programmet til MAC som kreves. Eller gjør de det? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ta en titt på denne her: Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Hvis du spytter i litt mer penger kan du skaffe deg Avermedia Live Gamer HD. Info om kortet. Edit: Ja, alle HDMI capture cards har HDCP sperre. Nei, Xbox har ikke HDCP på spill. Edit 2: Så ikke at du hadde byttet til mac. Da kan du i grunn se bort i fra det jeg skrev. Endret 25. april 2013 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Avermedia Live Gamer HD. Helt klart verdt pengene. Dropp HDPVR og Elgato for den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå