Gå til innhold

Elgato GameCapture eller Hauppauge HD PVR?

VH97

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurer på hva som er det beste å filme med, når man spiller på X360. Derfor spør jeg her, om det er noen som har noen av disse, og om hvem av de som er den beste ifølge dere.. :)

Hei.

Kan anbefale Hauppauge på det sterkeste. Har brukt den i 2/3 måneder og er fortsatt stor fornøyd.

Det er noen ting du burde sjekke først før du kjøper en PVR.

1. Har TV'n din mulighet for gamle kabler (ikke HMDI osv) Sånn audio/video utgang?

2. Det finnes en Hauppauge versjon med HDMI mulighet, men det er noen spill du ikke får recorda med HDMI pga Sony's kopisperre.

Kjøpte min på Teknikk Magasinet. Der får du 2års garranti som er et MUST da noe kan skje i løpet av noen år. Good Luck!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+412

Hauppauge HD PVR Gaming Edition (utgave nr 1 og ikke 2).

Grunn er jo fordi at man vil få skarpere bilde med komponent og at HDMI har HDCP sperre på PS3.

HD PVR 2 funker helt fint til Xbox360 men får litt dårligere bilde.

Har bestilt HD PVR v. 1 Gaming Edition så kommer tilbake med erfaring. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

har selv hatt den vanlige hauppauge hd pvr, og har nå hdpvr 2 fra hauppauge.

vil anbefale at du kjøper deg elgato. du trenger ikke noe strømforsyning siden alt går via usb, den er liten og lett å ta med seg, den får ofte gode oppdateringer som f'eks at den har en bygd inn streaming funksjon. om du glemmer å trykke record er det ikke noe problem, for den recorder hele tiden, så du kan spole tilbake til alt som har skjedd den siste timen. kvaliteten er faktisk bedre enn hd pvr og. elgato startet som et underdog produkt å var ikke blandt de beste, men har virkelig kommet seg opp og har superb kvalitet. vil absolutt anbefale elgato foran hdpvr

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...