piecreator Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hello, noen venner som skal starte guild men er bare meg og en til som er signa... noen soom kunne hjelpi meg bare til jeg har fått fult på signatur så jeg kan create den? Sprille på Grim Batol. eller noen forslag til hvordan jeg får noen til og godta? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Spam i chatten og om du har noe gold så bruk det som en bestikkelse. Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 prøver.. funker dårlig,. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvor mye tilbyr du? Man må vel opp i 50g minst pr sign vil eg tro, men så er det lenge siden sist jeg spilte Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg kjenner ikke til hvordan serveren er som du holder til på, men en strategi kan være å gå til en oppstart sone og prøve der. Vet at jeg gjerne hadde skrevet under på guild charter når jeg startet med ny karakter på en ny server og var fullstendig blakk, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå