ToreBarsk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei, jeg fikk nylig min Samsung S3 og er veldig fornøyd med denne. Hurra. MEN jeg opplever at det laveste volumet på både varsel, ringetone og alarm er helt vanvittig høyt. Om det skjer noe på telefonen om natten eller morgenen, så hopper jeg i sengen med hjertebank. Jeg vet det går an å skru av all lyd innenfor det og det tidspunktet, men jeg er avhengig av å være tilgjengelig til enhver tid, så det er uaktuelt. Jeg sendte mail til Samsung og spurte om dette var normalt, der fikk jeg til svar at jeg bare kunne "skru ned volumet i innstillinger" eller bytte til mer harmoniske toner. Ikke mye hjelp å få der altså. Jeg vil ikke ha harmoniske toner, jeg vil ha korte, enkle toner som høres godt. Så det jeg lurer på er om det er noen andre som sliter med dette? Og da spesielt om det er noen som har en løsning på dette? Det er faktisk så ille at jeg vurderer å levere den inn på angreretten. Takk for all hjelp, Tore Lenke til kommentar
Danek Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Du kan sette en teipbit foran høytaleren. I så fall burde du sette på høyeste volum også. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 trololo... Mulig det kan hjelpe å ta en hard reset, at det er en software feil en plass. Men er det sinnsykt høyt når du har høyere volum da? Og er det samme problem med headset? Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Usj, hard reset er kjipt. Men det er vel kanskje verdt et forsøk. Nei, jeg vil påstå at maks volum er for lavt til å være, ja, maks volum. Ville tro det skulle være høyere. Det er ikke noe jeg ville hørt ute på gaten. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 MEN jeg opplever at det laveste volumet på både varsel, ringetone og alarm er helt vanvittig høyt. Om det skjer noe på telefonen om natten eller morgenen, så hopper jeg i sengen med hjertebank. Jeg vet det går an å skru av all lyd innenfor det og det tidspunktet, men jeg er avhengig av å være tilgjengelig til enhver tid, så det er uaktuelt. Jeg har også en S3 og hadde noen dager etter kjøp med hjertet i halsen når alarmen gikk på morgenen. Fant etter hvert ut at volumet på alarmer stilles uavhengig av telefonens øvrige volum, og at dette gjøres inne på selve alarmen. Nå har jeg mine alarmer på rundt 50% og for meg er det akseptabelt. Mulig du allerede har prøvd dette, men nevner det for sikkerhets skyld. Hvordan/hvor har du forsøkt å justere volumet for varsel, ringetone og alarm? Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Hvordan/hvor har du forsøkt å justere volumet for varsel, ringetone og alarm? Jeg har gått inn i innstillinger og justert der, ja. Har gjennomsøkt både telefonen og Google etter løsning, men finner ingenting. Der står alt på det nederste hakken, men jeg skvetter like godt om morgenen likevel. Ser det bare er noen få andre som klager på det, så det kan jo faktisk være at, som KingCharming sier, at det er en softwarefeil. Jeg tenker å ta den innom en butikk e.l. og sammenligne det med en annen S3. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Hah, jeg prøvde trikset med teipbiten. Det funker som juling. Jallamekk er tøft. Problemet er at det fungerer FOR bra: Nå er maksvolum altfor lavt... Det er neimen ikke greit med S3. Så er det ikke bare bare å endre på vibrasjoninnstillingene kjapt heller. Vibrasjon om natta (no pun) gir meg minst to hjerteinfarkt. Det var enklere i gamle dager. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 12. januar 2013 av ToreBarsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå