regulah Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hei! Jeg bare åpner med å si at jeg vet ikke hvor jeg skal legge denne tråden, så admin - om det er feil setter jeg pris på hjelp Men så til problemet: Min mor blir trekt hver måned for spotify premium. Verken meg eller lillesøster har bestilt med hennes kort. - Ikke har ho engang spotify på pcn sin. Det har pågått i hvertfall 3 mnd nå.. Så det som er veldig vanskelig, er å finne ut hvilken spotify konto mamma betaler for? Hun skulle ringe banken og høre om mer, om jeg ikke klarte å finne ut noe - noe jeg heller ikke har. Skal ikke være lett.. Hun har prøvd å sende mail, uten å lykkes.. Har du som leser noen forslag om hva som må/kan gjøres? Takk for din tid Endret 10. januar 2013 av regulah Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Vrient når det tar så lang tid før spotify svarer på mail, men banken har telefon så det er sikkert raskest å ringe dem å få dem til å avslutte abonnementet Lenke til kommentar
regulah Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Vrient når det tar så lang tid før spotify svarer på mail, men banken har telefon så det er sikkert raskest å ringe dem å få dem til å avslutte abonnementet Ja, må nesten bare prøve ut det først.. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå