Cuneax Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Edderkopp-aktig robotkjole får deg garantert til å sperre opp øynene. Sjekk ut denne nifse kjolen Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nederlandsk designer, ja. Der ligger forklaringen. Røyka for mye. 2 Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ja, for alle fra Nederland sitter og røyker dagen lang, de gjør jo ikke noe annet der. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ja, for alle fra Nederland sitter og røyker dagen lang, de gjør jo ikke noe annet der. Hvilken annen forklaring har du på dette makkverket av en "kjole" ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det ser en smule upraktisk ut. Eller ved nærmere ettertanke, praktisk. Ingen vil finne på å bølle henne i barkøa, på dansegulvet etc. Ta en tur innom catwalkene i Paris eller New York og se hva som rører seg der. Tror du designerne der sitter og halisunerer dagen lang? Men likevel klarer de å lage mye rart som virker helt fjernt for den jevne H&M-kunden. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fra ett kjole ståsted tror jeg ikke den blir enormt populær..men fra fotografers ståsted kan jeg nok se for meg att den slår ann..Jeg klør iallefall i fingrene etter å få på en modell denne kjolen og knipse noen bilder av henne. Hadde vært en VILT rå kjole og bruke i MANGE foto settinger dette. Og muligens også i film som kostyme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg