CommanderKeen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Uff... Blir så slapp av å lese kommentarene til folk som sier at de er skeptiske, og at de har sett både det ene og det andre før. Jeg liker ikke dere. 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hadde vært digg til PCn ja Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det så helt sinnsykt distraherende ut. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Helt klart en spennende feature, som kan ha bra potensiale Helt enig her. kommer mest an på pris og at det skal være enkelt og ta i bruk. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det så helt sinnsykt distraherende ut. Det er jo den type distraksjon du er vant til fra dagliglivet. Jeg ser absolutt på det som ganske kult i et FPS spill. Sett at du spiller Amnesia: The Dark Descent og en av jævlene dukker opp i sidesynet ditt. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dette ser bare rart ut. Hvor mange "prosjektorer" må man ha rundt i rommet for at de skal klare å lage en sånn effekt? Hvordan funker dette i et lyst rom på dagtid?Greit man kommer med konsepter og vil prøve noe nytt, men hva med slike som meg som bare ønsker simpel gaming med en håndkontroll eller mus/tastaur? Er vi glemt? Glemt? Det er jo ikke som man _MÅ_ ha denne funksjonen få å spille et spill. Det er jo bare et ekstra tillegg som kan gjøre spill mer morsomt! ...har tenkt litt på denne prosjetor problemstillingen. Det kan kanskje være at en enkelt prosjektor holder. Ettersom bildene på veggen bare er noe som skal ligge i sidesynet, er det ikke snakk om en spesielt høyoppløst prosjektor. Og tatt i betraktning av alle 360 grader linser man kan få tak i til kameraer, hadde den enkleste og billigste løsningen å la en type 1080p prosjektor lyse igjennom en 360 linse(eller 180 grader) med noen gode filteret, så burde man kunne få lyst opp hele rommet i alle retninger med et relativt lavoppløst bilde. Mulig Microsoft har løst det på en annen måte, men denne løsnignen burde i prinsippet fungere også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Gi meg heller en skikkelig VR brille som erstatter behov for TV og projektor. Oculus Rift virker lovende men spørsmålet er om de vil fungere på konsoller. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Første seg på veien mot sånne awesome medierom de har i filmen "gamer". Shut up and take my money! Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ser kult ut. Vill sikkert ikke være så distraherende. Er vel kun ment og være i side synet for større innlevelse, og vi er vel alle vant til bevegelser i side synet på en daglig basis. Hadde vært kult om VR briller ble mer vanlig, bedre også. Men trur neppe det ville tatt over for tv. Er jo mange som klager på att de er nøtt til å ha på noen små briller for å se 3D. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Glemt? Det er jo ikke som man _MÅ_ ha denne funksjonen få å spille et spill. Det er jo bare et ekstra tillegg som kan gjøre spill mer morsomt! ...har tenkt litt på denne prosjetor problemstillingen. Det kan kanskje være at en enkelt prosjektor holder. Ettersom bildene på veggen bare er noe som skal ligge i sidesynet, er det ikke snakk om en spesielt høyoppløst prosjektor. Og tatt i betraktning av alle 360 grader linser man kan få tak i til kameraer, hadde den enkleste og billigste løsningen å la en type 1080p prosjektor lyse igjennom en 360 linse(eller 180 grader) med noen gode filteret, så burde man kunne få lyst opp hele rommet i alle retninger med et relativt lavoppløst bilde. Mulig Microsoft har løst det på en annen måte, men denne løsnignen burde i prinsippet fungere også. Slik tolker jeg det og, sidesyn noe som er et stort problem med 60 grader field of view med dagens konsoller, fordelen er at det blir mer som å spille pc spill med tre skjermer, du får et naturlig sidesyn, virker også merkelig om de vil kjøre det 360 grader, 150-180 er mer en nok. og kan løses med en linse. Problemet er mye å få dette lysskarp nok samtidig holde prisen nede dvs ikke mye over 2000. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 For hva det er liker jeg dette veldig bra, det å ha et lavoppløsnings bilde rundt tven er noe som kan brukes veldig effektivt i mange spill. Når jeg tenker meg om er det veldig få spill som ikke ville bli en bedre opplevelse av noe som dette. Jeg kaster gladelig penger på Microsoft hvis de får det ut i butikken Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ser ikke noe bruksområde for dette. Virket veldig forstyrrende. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ser ikke noe bruksområde for dette. Virket veldig forstyrrende. Har du lest kommentarene i tråden? Det er ganske godt forklart hvorfor det ikke vil forstyrre spillet. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har du lest kommentarene i tråden? Det er ganske godt forklart hvorfor det ikke vil forstyrre spillet. Nei, har ikke lest kommentarene, men baserer mitt innlegg på videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå