Ben Dover Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg ble Cash- fan som liten. Min far er også fan. Tok det tungt Sitter og lytter til noen av låtene hans nå. Rest In Peace. Jeg er trist fortsatt Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 For meg kunne det liksogodt vært Olga fra Os.. ...og når det er sagt er vel dette en ganske så typisk holdning for folk som ikke har andre ambisjoner i livet enn å bli den råeste SMS'eren på NRK2 og tilsvarende... Selv har jeg ikke NRK2, men et besøk hos en venn i Oslo forleden overbeviste meg til de grader om den meningsløse tilværelsen mange unge tilsynelatende har i dag... Problemet var så vidt jeg forstod 'Hvor mange Fishermans Friends er du tom nok i hjernen til å få plass til'....??? Resultatet var ovveraskende mange... Det er ikke gitt at alle som synes 'Fishermans Friends' er tøft har det samme forhold til f.eks. Johnny Cash... Det kan virke tøffere å høre på Eminem som har så store komplekser at han velger å tjene penger på å slenge dritt om sin egen mor... "Hurt" er en låt om og med Johnny Cash, og de som så 60 minutes i går vet det... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "Hurt" er en låt om og med Johnny Cash, og de som så 60 minutes i går vet det... Heh? Sa de at Trent Reznor opprinnelig hadde skrevet låta med tanke på Johnny Cash?? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Måtte han bli husket. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Måtte han bli husket. 5640748[/snapback] derfor måtte du bumpe en 3 år gammel tråd? Endret 21. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vi trenger ikke slik bumping som dette. Siden tråden er gammel stenges den da den burde fått dø i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg