Nilsen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nyeste Firefox har full støtte for høyoppløste skjermer. Endelig får Retina-brukere nok et nettleseralternativ Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Opera kom med dette i versjon 12.10, 6. november i fjor. Ikke nevnt i artikkelen. 5 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Opera kom med dette i versjon 12.10, 6. november i fjor. Ikke nevnt i artikkelen. Stemmer det, Firefox var frem til nå den eneste av de store nettleserne som ikke har støttet retina-skjermene. Jeg bruker selv Chrome på min 15" Pro Retina, skal oppdatere Firefox nå å se hvordan det fungerer... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Opera kom med dette i versjon 12.10, 6. november i fjor. Ikke nevnt i artikkelen. Steike, det er jo helt rett. Takk for at du sier i fra, det fikses nå :-) Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da mangler vel bare IE (krever at man kjører Windows på Mac). Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da mangler vel bare IE (krever at man kjører Windows på Mac). Da trenger nok først Windows bedre støtte for slik oppløsning... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Windows 8 GUIet skal vist være vektorisert. Jeg har ikke testet det, men det betyr i så fall gode skaleringsmuligheter. (krever at man kjører Windows på Mac) Hvorfor det? Man trenger ikke mac for å få høyoppløst skjerm. 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Windows 8 GUIet skal vist være vektorisert. Jeg har ikke testet det, men det betyr i så fall gode skaleringsmuligheter. Har ikke testet det i Windows 8 på Mac'en, men Windows 7 ser ikke bra ut. Edit: Ser ikke ut som at slike skjermer i Windows fungerer veldig bra enda: http://www.techrepublic.com/blog/australia/combining-windows-8-and-a-retina-macbook/1289 Endret 10. januar 2013 av HKS Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Mac-en er bare et forstyrrende element. Finn heller en test av skaleringen til W8 på en vanlig PC med høyoppløst skjerm. Jeg vet at det ikke fungerer bra i W7. Vektorisert GUI-grafikk var en av nyhetene som kom i W8. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Mac-en er bare et forstyrrende element. Finn heller en test av skaleringen til W8 på en vanlig PC med høyoppløst skjerm. I og med at denne tråden handler om Firefox for OS X så blir det vel litt off-topic å snakke om skalering til Win8 på en "vanlig PC"... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nei? Artikkelen handler om at nyeste Firefox får støtte for høyoppløste skjermer. At en av de mest ekstreme skjermene, den på macbook pro, trekkes frem ser jeg på som et eksempel, men støtten gjelder vel nyeste Firefox for Windows og Linux også? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nei? Artikkelen handler om at nyeste Firefox får støtte for høyoppløste skjermer. At en av de mest ekstreme skjermene, den på macbook pro, trekkes frem ser jeg på som et eksempel, men støtten gjelder vel nyeste Firefox for Windows og Linux også? Ikke i følge Firefox sine release notes: Support for Retina Display on OS X 10.7 and up http://www.mozilla.org/en-US/firefox/18.0/releasenotes/ Lenke til kommentar
Bajasboy Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det var på tide. Safari har til nå vært den mest brukervenlige nettleseren for retina mac. Chrome hakker når man scroller, streamer video. Kort og godt egentlig alle bevegelige objekter. Selv om safari er kronglete å bruke så går det mye raskere på retina mac'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå