Madammerock Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Skal du ha eksamen i noe lignende igjen? Synd jeg ikke så det før nå, det der er på en måte interessene mine.. Veldig synd.. Skal spør deg om jeg trenger hjelp til noe lignende neste gang Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ikke snakk sånn til en som er eldre enn deg selv, drittunge Eh .. er det mulig? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Og der strøk jeg.. jaja, takk for hjelpen folkens. Versegod, om jeg får spørre når du er 32 å går på studiespesialiserende er du da ikke motivert til å studere? høres litt merkelig at du ikke gidder å lese opp til eksamen/prøven selv men må spørre på et forum. Endret 10. januar 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 jo det er jeg,men eier mitt eget firma vedsiden av så blir jobb fra 3 til 1 på natta i tillegg så er har ikke tid til overs... Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Og der strøk jeg.. jaja, takk for hjelpen folkens. Alt for deg, min kjære! 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Du er 32 år og klarer ikke å gjøre ferdig en eksamensoppgave, og spør om hjelp her noen timer før du skal levere den? Du burde snart revurdere hva du egentlig burde prioritere. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 mange lite vennlige folk her merker jeg... Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) mange lite vennlige folk her merker jeg... - Endret 13. januar 2013 av Hafti 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kan nok virke som mange her er lite vennelige ja, men virket som du forventet at noen skulle skrive ferdig eksamen for deg i løpet av noen få timer. Ellers, neste gang du skal ta en eller annen prøve, prøv å spørre litt tidligere. Jeg personlig er mer hjelpsom hvis du faktisk har gjort noe selv, og at det er en rimelig god frist. Ser du sendte innlegget klokka ti, og klokka tre skrev du at du strøk? 3 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 ja skulle opp til munnlig kl.12.45 det skal jeg huske på til neste gang! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg svarte på spørsmålet ditt. Som privatist så kan man ta opp fag så og si når som helst Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) det er ofte lurt å begynne lenge før en prøve/eksamen jeg begynner å lese 2-3 del-kapittel slik at jeg kommer gjennom alle før en prøve, da trenger jeg ikke lese hele dagen før (men det viktigeste er å følge med og gjøre lekser) det funker jo, siden jeg får 4 -> 6 på prøver Endret 10. januar 2013 av Hardgamer Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Ungdomskule du går på? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 9. klasse pensum.. Spørs hvor dypt du går inn i hvert tema Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 9. klasse pensum.. Det å forstå bakgrunnen for konfliktane på Balkan er frykteleg vanskeleg. Ein må så og seie vere professor i temaet for å kunne sjå meir enn overflata av årsakene. Eg klarar ikkje kome på eit meir innvikla tema med det fyrste. Lenke til kommentar
Diafragma Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Og der strøk jeg.. jaja, takk for hjelpen folkens. Hm. Hadde du lest noe på egenhånd da? Virker som om du ikke tok denne eksamnen seriøst nok. Forstår at du er sur fordi du strøk, men jeg håper da denne kommentaren var et litt dårlig siktet skudd ytret i affekt. Historie, sammen med samfunnsfag og naturfag, er de enkleste av fagene i "fagkravet" (regner med du tar studiekompetanse etter 23/5-reglen), så dette er det helt sikkert at du klarer, dersom du prøver på nytt ved neste anledning. Jeg anbefaler deg å leke litt med fagboka, lage deg en tidslinje, eventuelt se noen forelesninger på nett. Og hvis du ikke er noe glad i bøker; tving inn litt likevel og se noen dokumentarer. Du hadde jo en fin liste. Burde ta deg 15 timer maksimalt. Og da sparer du også 400kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå