AT1S Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hei, Reiser veldig mye med jobben, og "gamla" gikk ad dundas her om dagen, så jeg trenger en ny lettvekter med masse kraft. Minimum 3. generasjons i5, helst i7, allover rask, god batteritid. Forslag mottas med takknemmelighet! Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hva skal du bruke pc'n til? Skrive dokumenter og lager power point eller redigere bilder og videoer? Hvor mye penger har du til å bruke på pc'n? Noe ønske til skjermstørrelse? Skal du spile på den eller ikke? Svar på dette så er det mye lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Pcen skal brukes både på jobb og privat, skrive dokumenter, og spille på lange flyreiser. Budsjett har jeg ikke, firmaet betaler. Må ha 13", den skal være lett, orker ikke drasse på et tonn. Håper det hjelper litt! Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Når du skal spille. Er dette lette spill eller litt tyngre spill så du skulle hatt et brukbart skjermkort? Skal se hva jeg finner av pc til deg. nå Endret 10. januar 2013 av xoura_himori Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Med en i7, hvordan er de nye integrerte til intel? HD4000? Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Den er ikke imponerende bra. Skal du spille lettere spill som fifa, diablo, COD, starcraft 2 osv. Så funker det fint på low settings. Men ikke stort mer enn det. Men er det dette du kommer til å kreve av grafikken din så er dette ikke noe problem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Vi kan jo ta utgangspunkt i HD4000, men du må gjerne komme med forslag på lettvektere med dedikert grafikk også! Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10617134;fl:0 Dette er en 11" da vel og merke, håper det går bra for det var det beste jeg kunne finne i farten. Multicom sine pc'er er noe jeg (og mange andre) har anbefalt til mange den siste tiden ettersom du får mest hardware for pengene. Du kan bruke litt mer penger på å oppgradere mer ram, bedre processor og litt annet. Dette er en pc jeg tror kan oppfylle kravene dine. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Perfect! Helt oppgradert koster den 9384, mye mindre enn det jeg så for meg å bruke! Lenke til kommentar
xoura_himori Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Håper det var til bra hjelp og at du blir fornøyd om du velger denne. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Perfekt størrelse og supre specs, tusen takk for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå