Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan jeg fjerne denne *** reklamen som cjb.no har begynt med?


Anbefalte innlegg

se på siden min: www.alex.cjb.no

 

der kommer det opp en reklame som en har nødt å trykke på.

det er cjb.no som jeg har domenet mitt med, som er problemet og ikke start.no som jeg har webplass med. det sjekket jeg ved å gå direkte inn på den kontoen: http://home.no.net/owlsonly/index.html

 

er det noen som vet om jeg kan få fjernet den reklamen, eller om jeg må gå på leting etter nytt domene, og lage om logoen min som innholder "alex.cjb.no"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bit i det søte eplet og skaff deg et .net/com domene da vel. Det koster ikke mer på et år enn normale mennesker bruker på røyk pr mnd...

 

www.domeneshop.no . er det en butikk å satse på?

 

skal jeg da velge dette tilbudet?

Domenepakke (DNS og email)

Vår domenepakke inneholder alt som er nødvendig for at du kan begynne å ta i bruk ditt nye domenenavn. Du vil få tilgang til DNS og WWW-forwarding, som gjør at du bl.a. kan opprette egne underdomener eller peke www.dittnavn.no til din eksisterende hjemmesideadresse. Du vil også få ubegrenset antall email-adresser til ditt domenenavn. Domenepakken koster kun 195,-/år per domene, i tillegg til prisen for selve domenenavnet.

Lenke til kommentar
Jepp! Har dette selv på diverse domener. Har også webhotell hos Domeneshop, og er sålangt veldig fornøyd :D

 

Og, som 'Enden' påpekte - det er nok ubegrenset alias det er snakk om, og "kun" 2 separate mailkontoer..

 

og med alias, mener du f.eks. "www.alex.venner.com" av hele domenet "www.venner.com". hvis dere skjønner...

Lenke til kommentar

Jeg testet den, i internet explorer... meget plagsom, eneste måten å bli kvitt vinduet på uten å klikke, er å terminere iexplore.exe, men da forsvinner alle web-vinduer samtidig...

- Så testet jeg den i netscape...ingenting!!!

 

Konklusjon: bruk en pop-up-killer, en annen nettleser, eller "svikt" leverandører som gjør så plagsomme grep :wink:

- Reklame er en ting, men dette var en ny vri som tar kaka!

Lenke til kommentar

nei, med aliaser så snakker vi fortsatt om mail. Altså at man kan ha så mange mailadresser man vil, men all e-post havener på to kontoer

Eks:

Du har [email protected] og [email protected]

Du kan og ha mail-adressen hipphurrajegerså[email protected], men dette er et alias for [email protected] - e-postene kommer altså inn på [email protected], og du kan ikke bruke denne som avsender.

 

www.alex.venner.com er et subdomene, og jeg tror ikke jeg har sett de med www forran før, men kun http://alex.venner.com. Det står på siden til domeneshop at du har tilgang til CNAME records, altså underdomener/subdomener. Hos fastname f.eks koster det 10,- pr CNAME du vil legge til, men her virker det som om det er gratis. Så lenge du hoster selv så er det vel unødvendig, da http://www.venner.com/alex gjør samme nytte

 

PS. husk at totalpris pr år blir 320,- siden du og må betale 125,- for .com/net/org osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...