Gå til innhold

Sniktitt: ZTE Grand S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargen rundt kameraet og den jalla ZTE-logoen som det virker som om de bare har kastet på ødelegger halvparten av designet mener jeg... Kunne de ikke vært litt mer kreative med sin løsning der? De burde satt logoen bak (slik som HTC), og hatt samme farge rundt kameraet som på mobilen.

Ellers virker den svært interesssant, får nå se hvordan prisingen av den blir.

Lenke til kommentar

Fargen rundt kameraet og den jalla ZTE-logoen som det virker som om de bare har kastet på ødelegger halvparten av designet mener jeg... Kunne de ikke vært litt mer kreative med sin løsning der? De burde satt logoen bak (slik som HTC), og hatt samme farge rundt kameraet som på mobilen.Ellers virker den svært interesssant, får nå se hvordan prisingen av den blir.

Syns mobilen hadde blitt litt kjedelig da jeg, skulle de tatt vekk det svarte ved kameraet. Men enig med deg og... det ser ikke så fint ut. skulle gjort noe annet i stedet for å fått telefonen til å se litt finere ut ( min mening )

Lenke til kommentar

Syns mobilen hadde blitt litt kjedelig da jeg, skulle de tatt vekk det svarte ved kameraet. Men enig med deg og... det ser ikke så fint ut. skulle gjort noe annet i stedet for å fått telefonen til å se litt finere ut ( min mening )

Den kalender ser veldig lik ut som den Samsung bruker i s3 og note 2.

Ellers tror jeg dette blir en meget bra tlf og til en ok billig pris.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...