Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp...

14 stemmer

1. 1. Spørre hun ut igjen?

• Ja, spør til hun sier ja!
      1
    • Ja, men la det gå litt tid.
      4
    • Nei, vent til hun spør deg.
      3
    • Nei, ikke i det hele tatt.
      6

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så usikker for tiden, og har fått god tilbakemelding på denne siden før så fant ut jeg kunne like godt prøve igjen.

Jeg er en mann i slutten av 20-årene og trenger litt hjelp til å komme ut av singel livet.

Først bør jeg vel nevne at jeg for 3 år siden var i et langt forhold so endte veldig vondt. Hun var utro mot meg etter å ha vert ilag i nesten 5 år. Siden vi gjorde det slutt lukket jeg meg selv inne og har stoppet helt med å prøve å bli i lag med jenter. Jeg gikk fra å være en relativt utadvent fyr, til å bli en innestekt, ensom "loner". Jeg slet lenge med depressjon, som jeg egentlig har aldri blitt helt kvitt.

Jeg føler meg ikke at jeg er på det stadiet jeg ønsker enda, men jeg er blitt mye bedre enn hva jeg var for 1-2 år siden.

Det jeg merker nå er at jeg fort får følelser for jenter jeg møter som jeg har en god kjemi med, og ofte etter bare å ha snakket med de en gang. Følelsene tar nesten over, og alt jeg tenker på er denne personen. Det blir feil å kalle det forelskelse, for jeg har jo knapt møtt denne personen. Jeg trur mye av grunnen til at jeg føler slik er at jeg har vært alene så lenge.

For å gi et eksempel, så er det en jente jeg liker nå som jeg trur jeg har skremt vekk pga. jeg var for ivrig. Vi var gamle klassekamerater som møttes igjen på fest, vi traff tonen på festen og hun foreslo at vi skulle ta en drink en gang. Det virket som hun likte meg ganske godt, for hun gav meg mange komplimenter i løpet av kvelden.

Da jeg kom hjem gikk jeg rett på facebook (i halvfylla), og skrev at jeg likte hun. Dagen etter forsøkte jeg å snakke med hun, men det var korte tilbakemeldinger og vi hadde ikke samme tonen på chatten som den kvelden. Jeg forsøkte nesten med en gang å avtale en dag vi kunne ta en drink, men da var hun opptatt sa hun. Jeg har spurt hun igjen, og hun sier hun er opptatt igjen. Hun har gode forklaringer, men hver gang vi chatter så er det alltid jeg som starter.

Jeg er elendig når det gjelder dette her, og er usikker på om jeg bør bare vente på at hun skal kontakte meg for å se, eller om jeg bør bare fortsette å spørre hun ut i håp om at hun snakket sant og faktisk var opptatt?

Jeg trur det kunne blitt noe mellom oss to, for hun har mange personlighetstrekk som jeg liker. Men om jeg bare føler dette fordi jeg er ensom er ikke godt å si.

Takker for tilbakemeldiger noen måtte gi.

Anonym poster: 87c761043b3ded012f286e1a53ab5f64 Anonym poster: 87c761043b3ded012f286e1a53ab5f64

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her:

Ser noen har stemt allerede og takk for det, men hadde satt enda mer pris på om noen hadde noe tips til meg?

Har nærmest kuttet hun helt ut på facebook og ikke skrevet til hun i det hele tatt i håp om at hun kanskje tok kontakt, men ingenting har skjedd enda.

Trur nok det skal gå bra bare hun går med på å gå ut med meg, og om det ikke gjør det så vet jeg i det minste hvordan situasjonen er.

Bør jeg fortsette med å ikke chatte med hun, eller skal jeg snakke med hun i ny og ne og håpe på at hun spør meg ut?

Trur jeg har aldri tenkt så mye på en jente og analysert hver minste ting så mye før.. må vel bety at hun gjør noe med meg?

Har til og med snakket med venner om hva de syns jeg bør gjøre. Er normalt ikke så åpen om problemene mine som dette, men liker denne jenta ganske godt. Anonym poster: 87c761043b3ded012f286e1a53ab5f64

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...