Gå til innhold

Noen som har solgt sin WoW konto?

Anbefalte innlegg

Hei!

Før noen sier det, så er jeg fullt klar over at det strider imot Blizzards EULA å selge kontoen min. Jeg tenkte like vell å spørre her om det er noen som faktisk har solgt sin konto, og hvor de solgte den.

Har sett litt rundt på sider som kjøper kontoer, og de virker enten veldig suspekte eller så gir den nærmest ingenting av penger for kontoen.

Er luta lei spillet, og tenker eg kunne i det minste få litt penger ut av 8 år med spilling.

Takker for hyggelig svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du kan prøve å selge den på finn, ebay osv.

Jeg hadde dog aldri solgt kontoen, selv om jeg er drittlei spillet, så tar jeg det alltid opp igjen.

Du får som regel ikke så for mye for en konto heller, og vist du mot formodning skulle ville spille igjen, så taper du nesten hele beløpet på innskudd i spill + expansion.

Lenke til kommentar

Ser ingen andre på finn.no som gjør det samme, og ebay har sperret for den slags salg. De sidene som tilbyr penger gir omtrent 1000 kr for en konto, uavhengig av innhold. Det er litt lite i mitt hode.

"ikke lov" betyr bare at Blizzard ikke tillater det, det strider ikke mot noen norsk/europeisk lov om det var det du mente.

Endret av eidriaen
Lenke til kommentar

Det stemmer, skulle du bli tatt på fersk gjerning av Blizzard, vil de bare ha muligheten til å blokkere kontoen din. - De kan ikke påføre deg fengselsstraff eller bøter.

For all del, bare å selge kontoen. Det lureste er å selge den på et sted man vet ikke blir overvåkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...