Gå til innhold

Sniktitt: Samsungs OLED kan vise to 3D-videoer - samtidlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funksjonen er genial uansett om det er 3D eller ikke... 3D driter jeg egentlig i, men så lenge dama kan se kliss komedier mens jeg kan se noe annet så er det hjertelig velkommen....

Men journalistene på HW.no virker ikke helt enige med hverandre om fremtiden til 3D.

Jeg tror ikke 3D kommer til å dø ut, det blir som å tidlig på 1960-tallet si at farge-tv ville dø ut. Det er natt og dag forskjell når du går over til skikkelig 3D, uansett hvilken toppmodell i 2D du skifter over ifra.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke 3D kommer til å dø ut, det blir som å tidlig på 1960-tallet si at farge-tv ville dø ut. Det er natt og dag forskjell når du går over til skikkelig 3D, uansett hvilken toppmodell i 2D du skifter over ifra.

Det dør neppe ut, men det er vell svært få som har byttet ut TVn bare for å få 3D. Sitter selv med en 50" fullHD og 3D har overhode ikke vært fristende å bytte TV for engang. 4K derimot er det, og da kommer vell 3D med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Men journalistene på HW.no virker ikke helt enige med hverandre om fremtiden til 3D.

3D har jo prøvde mange ganger, og feilet tidligere, i motsetning til farger.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...