GeirGrusom Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 LG har allerede en slik teknologi - Dual Play. Man finner det på Cinema3D TV-ene i 2012 modellene, sikkert 2013 også Er jo da passive 3D og ikke aktiv som Samsung kjører. Og her er det opp til fire Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Og her er det opp til fire Står vel ikke at det er opptil 4? Står vel bare 2x120 Hz skjermer, der hvert brilleglass får 60 Hz hver. Det blir jo 4 skjermer hvis du ser på hvert brilleglass som en skjerm dog Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Står vel ikke at det er opptil 4? Står vel bare 2x120 Hz skjermer, der hvert brilleglass får 60 Hz hver. Det blir jo 4 skjermer hvis du ser på hvert brilleglass som en skjerm dog Hvis du ikke trenger 3D så kan man få 4 bilder Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Funksjonen er genial uansett om det er 3D eller ikke... 3D driter jeg egentlig i, men så lenge dama kan se kliss komedier mens jeg kan se noe annet så er det hjertelig velkommen.... Men journalistene på HW.no virker ikke helt enige med hverandre om fremtiden til 3D. Jeg tror ikke 3D kommer til å dø ut, det blir som å tidlig på 1960-tallet si at farge-tv ville dø ut. Det er natt og dag forskjell når du går over til skikkelig 3D, uansett hvilken toppmodell i 2D du skifter over ifra. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg tror ikke 3D kommer til å dø ut, det blir som å tidlig på 1960-tallet si at farge-tv ville dø ut. Det er natt og dag forskjell når du går over til skikkelig 3D, uansett hvilken toppmodell i 2D du skifter over ifra. Det dør neppe ut, men det er vell svært få som har byttet ut TVn bare for å få 3D. Sitter selv med en 50" fullHD og 3D har overhode ikke vært fristende å bytte TV for engang. 4K derimot er det, og da kommer vell 3D med på kjøpet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Men journalistene på HW.no virker ikke helt enige med hverandre om fremtiden til 3D. Jeg tror ikke 3D kommer til å dø ut, det blir som å tidlig på 1960-tallet si at farge-tv ville dø ut. Det er natt og dag forskjell når du går over til skikkelig 3D, uansett hvilken toppmodell i 2D du skifter over ifra. 3D har jo prøvde mange ganger, og feilet tidligere, i motsetning til farger. AtW Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 3D kommer når teknologien er moden, en av de store hinderene nå er at mesteparten av innholdet folk ser på TVen fremeles er 2D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå