Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte møter du venner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en kamerat på jobb (vi ble kjent når vi var kollegaer i 2009 og holdt kontakten når han sluttet, og etter et par år som kun venner ble vi kollegaer igjen) som jeg som regel snakker mye med hver dag på jobb (med unntak av når jeg nattevakter og han fleksitider imellom 9-16), samt at vi går på kino når han vil se noe annet enn romantisk kliss som samboeren hans drar han med på. Utenom han så har jeg vel bare to andre kamerater i fylket (en er tidligere kollega og nå verdens beste husvert, imens han andre er et søskenbarn som jeg vokste opp med), resten av vennene mine bor litt her og der pga studier, men selv om jeg kun sjeldent ser bestekameraten min (som studerer i Trondheim og selv etter studiene sikkert ikke kommer til å flytte til Bergen) fysisk, så chatter vi som regel hver dag og har fortsatt et veldig godt vennskap. Forhåpentligvis blir det flere standup-shows i Oslo på oss når han ikke lenger er student og kan ta seg råd til flyturene som jeg hittil har betalt..

Går også regelmessig ut og spiser (og drikker hvis helg) med en gjeng som jeg tidligere har jobbet med. Vi brukte å spise ute regelmessig en gang i uken når vi alle jobbet i samme bedrift, men siden vi nå alle jobber i forskjellige bedrifter, og en av oss bor i Oslo, så er det ikke lenger ukentlige hangouts, og jeg tror ikke det i denne sammenheng blir rett å se på den gjengen som venner. Vi var kollegaer, nå er vi bekjente som møtes ca en gang i måneden for å spise godt og snakke litt om livene våre.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...