AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Akkurat nå så ingenting. Beror det på at du ikke ønsker sosial omgang? Eller er det ingen du kjenner som du ønsker å være med? Eller har du i det hele tatt ingen å være med? Anonym poster: 9ab9525b01026cea914ea4f29e3600e6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sistnevnte. Kanskje mest den andre, faktisk. Men også litt den tredje. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ganske ofte, gjerne flere dager i uken. Av og til kjenner jeg at det er digg å være alene da. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jobber 5-ukers turnus på sjøen, så det blir veldig periodevis. Aller beste kompisen min bor i Oslo, så det kan gå månedsvis mellom hver gang, men det skader ikke vennskapet på noen måte, heldigvis! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Har en kamerat på jobb (vi ble kjent når vi var kollegaer i 2009 og holdt kontakten når han sluttet, og etter et par år som kun venner ble vi kollegaer igjen) som jeg som regel snakker mye med hver dag på jobb (med unntak av når jeg nattevakter og han fleksitider imellom 9-16), samt at vi går på kino når han vil se noe annet enn romantisk kliss som samboeren hans drar han med på. Utenom han så har jeg vel bare to andre kamerater i fylket (en er tidligere kollega og nå verdens beste husvert, imens han andre er et søskenbarn som jeg vokste opp med), resten av vennene mine bor litt her og der pga studier, men selv om jeg kun sjeldent ser bestekameraten min (som studerer i Trondheim og selv etter studiene sikkert ikke kommer til å flytte til Bergen) fysisk, så chatter vi som regel hver dag og har fortsatt et veldig godt vennskap. Forhåpentligvis blir det flere standup-shows i Oslo på oss når han ikke lenger er student og kan ta seg råd til flyturene som jeg hittil har betalt.. Går også regelmessig ut og spiser (og drikker hvis helg) med en gjeng som jeg tidligere har jobbet med. Vi brukte å spise ute regelmessig en gang i uken når vi alle jobbet i samme bedrift, men siden vi nå alle jobber i forskjellige bedrifter, og en av oss bor i Oslo, så er det ikke lenger ukentlige hangouts, og jeg tror ikke det i denne sammenheng blir rett å se på den gjengen som venner. Vi var kollegaer, nå er vi bekjente som møtes ca en gang i måneden for å spise godt og snakke litt om livene våre. Endret 4. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå