shezz Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hva er det tøffeste du har fått til med t610? Hvordan fikk du det til? Hva er telefonens råeste funksjon? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det jeg synes den beste funksjonen på t610 er å sende sms til andre mobiler. Men det at jeg mistet den i badekaret med fullt av og tok den opp og la den til tørk 5 timer, og funket som normalt er den beste funksjonen en telefon kan ha. Jeg ødela min 3210 og t68 med å miste den i vann Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Burde kanskje få deg en vanntett POSE til å ha dine telefoner i du dah? *lol* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det jeg synes den beste funksjonen på t610 er å sende sms til andre mobiler. Men det at jeg mistet den i badekaret med fullt av og tok den opp og la den til tørk 5 timer, og funket som normalt er den beste funksjonen en telefon kan ha. Jeg ødela min 3210 og t68 med å miste den i vann Jeg vet ikke, men kanskje du bør ta et hint, og det er å ikke spille JAVA-spill i badekaret Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det råeste man kan gjøre med en T610 må jo være det de gjør i reklamefilmen, at de snuurer telefonen på en finger for så å hive den over halve byen inn i et party hvor noen nye folk gliser og snurrer på telefonen! Genial reklame! Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 ikke så værst å styre powerpoint med BT heller da.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 å klare å lese noe på skjermen i sollys Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 å klare å lese noe på skjermen i sollys Der er jeg litt uenig med deg. Å se bilder i sol lys går til helvete, men å lese, det går jo som smurt Lenke til kommentar
shezz Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 ikke så værst å styre powerpoint med BT heller da.. Hvordan gjør man d? Finnes det tutorials for slike ting? Eller fins det i veiledningen for Telefonen? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 bruker PcControl fra Christersson.org søk litt på forumet her du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå