Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får besøk to uker av en jeg møtte på nettet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Op will surely deliver..we hope!

Jeg kom egentlig inn her for å gi et tips om å kvitte seg med spor fra diverse internettaktiviteter før besøket, ettersom at det kan virke logisk å sjekke slikt på en person du kun har møtt på nettet...Men ser jo at fyren har landa seg bra her, ihvertfall utifra framgangen å bedømme.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner dere ikke? Hun tak ham med til den syvende sky og han svever fortsatt. :p Tipper han har glemt denne tråden.

Går sikkert helt bra, Zarac. Bare å ta det kuli og ikke planlegge for mye. Når jenter kommer på langtidsbesøk, er det mer hyggelig å finne ut av ting sammen. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Begynner med å fortelle litt om meg selv, før jeg går over til hvordan det gikk.

Jeg er en usikker men morsom type. Jeg har alltid hatt litt nerver når det kommer til sosiale sammenkomster, selv om jeg vanligvis klarer meg veldig bra! Jeg gjemmer meg ofte bak humoren min som bruker å være ganske tørr. Jeg har 4-5 venner som jeg føler meg veldig komfortabel rundt og kan snakke om det meste.

Dag 1:

Jeg stod opp tidlig for å forberede meg. Jeg spiste en god frokost for å få tankene over på noe annet. Jeg lagde skive med speilegg og bacon, med et godt glass melk. Jeg fikk også i meg noe frokostblanding full av fiber.

Etter dette begynte jeg å rydde og vaske leiligheten. Jeg støvsugde, ryddet og vasket i sikkert 3 timer før jeg var fornøyd. Da jeg endelig var fornøyd støvsugde, ryddet og vasket jeg en time til..

Det var enda noen timer til før jeg skulle hente henne så jeg tok meg like gjerne en liten tur for å klarne tankene. Under turen bestemte jeg meg for å stikke innom treningssenteret jeg har vert medlem av de siste 3 årene, selv om jeg ikke har vert der mer enn ett par tre ganger.

Endelig var tiden inne for å kjøre mot flyplassen. Jeg kledde på meg de fineste klærene, som så så casual ut som overhode mulig for å ikke virke for pen. Endte opp med skjorte og dongeribukse med noen godt brukte joggesko som jeg hadde vasket nylig.

Etter så mye tid som jeg hadde på å forberede meg på møtet, klarte jeg å være forsinket til flyplassen. Etter bilen parkerte løp jeg inn *utgangen* av flyplassen for å se om hun var kommet. Jeg hadde ikke fått melding så jeg regnte med jeg var i tide.

Jeg stod der ikke mer enn 2-3 minutter før jeg så henne komme taskende med rullekofferten sin, verdens peneste jente, et lite hode lavere enn meg selv. Der og da var jeg tidenes nervevrak. Jeg skalv og hadde den følelsen man har sekunder før man havner i bakken, blandet med en lykkelig følelse jeg aldri har opplevd før i mitt liv.

Jeg møtte blikket hennes, smilte forsiktig før jeg gikk mot henne og ga henne tidenes slappeste klem.

Jeg spurte hvordan flyturen gikk og jeg fikk et nervøst "det gikk fint" tilbake. Jeg tok kofferten og rullet den etter meg mens jeg gikk ved siden av henne, helt, helt stille.

Jeg sa hun skulle sette seg inn i bilen mens jeg la kofferten fra meg i bagasjerommet i bilen og betalte for parkeringen.

I bilen var det en litt rar, men veldig fin stemning. Det var litt awkward small talk med noe stillhet. Jeg bestemte meg der og da for å ta henne med ut å spise.

Vi svingte inn på en restaurant jeg har vert flere ganger med venner, og jeg vet maten er god til en rimelig penge. (Jeg sparte ikke på utgftene)

Vi bestilte alt for mye mat så vi hadde veldig mye til overs. Ingen av oss klarte å få i oss mer enn en halv prosjon, og jeg hadde bestilt nok mat til en liten familie på 5.

Under middagen snakket vi som vi vanligvis gjør over skype. Stemningen her var rar fordi jeg følte jeg hadde kjent henne hele livet selv om det var helt nytt å se henne i person. Det var akkurat som om jeg hadde vert blind hele livet og bare fantasert om hvordan hun så ut.

Vi snakket om "bekjente", familie, hendelser og hvor rart det var å være der.

Vi pakket opp restene, betalte og kjørte hjem. Når vi kom hjem viste jeg henne rundt i kåken, fant en plass hun kunne forsiktig begynne å pakket ut kofferten. Vi bestemte oss for å se en film.

Vi spoler til slutten av filmen, da jeg endelig var manndig nok til å legge armen rundt henne. Klokken var blitt mye og vi hadde store planer for morgendagen, så vi bestemte oss for å legge oss. Jeg hadde reiet opp i sengen min og på sofaen så hun kunne velge om hun ville ha meg i sengen eller ikke (gentleman :grin:)

Hun ville ha meg i sengen med henne, dette var vår ice breaker. Vi ble liggende hele natten å snakke..

forts. Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378

• Liker 2
Lenke til kommentar

Påsken:

Vi hadde begge mye å ta oss til men jeg fikk presset inn en liten tur på 4 dager i påsken. Jeg kom hjem i går etter en hyggelig stund hos henne.

Jeg sitter her nå, like forelsket som jeg var 2 måneder siden om ikke enda mer (helt klart mer).

Jeg kom til å tenke på tiden før da jeg plutselig husket at jeg skrev dette. Det er veldig rart å se tilbake på det jeg skrev.

Håper dere setter pris på mitt lille overdramatiserte verk:P

Alt som står skrevet er fakta. I mitt hode var det ganske utrolig.

Jeg prøvde å gjøre dette så interessant som mulig siden dere tydeligvis har ventet en stund på å høre hvordan det går.

Det er utrolig tungt, men det er absolutt verd det fordi denne jenta er helt utrolig. Vi har så mye til felles og vi går så godt i lag at distanse er ikke noe hinder.

Vi har ikke muligheten til å flytte noe nærmere enda, men vi prøver så godt vi kan.

Er bare å stille spørsmål eller noe hvis det er noe noen lurer på. Jeg skal sjekke tråden igjen før eller siden.

Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...