sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Halloooo, nå er jeg spent her! ))) 3 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Op will surely deliver..we hope! Jeg kom egentlig inn her for å gi et tips om å kvitte seg med spor fra diverse internettaktiviteter før besøket, ettersom at det kan virke logisk å sjekke slikt på en person du kun har møtt på nettet...Men ser jo at fyren har landa seg bra her, ihvertfall utifra framgangen å bedømme. Gratulerer! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dro jenta i forrige uke? Hvordan gikk alt til slutt? Jeg skulle gjerne hørt fra deg, for jeg er farlig nær å havne i den samme situasjonen selv nå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Skjønner dere ikke? Hun tak ham med til den syvende sky og han svever fortsatt. Tipper han har glemt denne tråden. Går sikkert helt bra, Zarac. Bare å ta det kuli og ikke planlegge for mye. Når jenter kommer på langtidsbesøk, er det mer hyggelig å finne ut av ting sammen. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jaaa, blei det noe Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ble vel noe slikt: Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Som jeg tenkte ble nok alt av verdi, pc inkludert, frastjålet 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Kan vel stemme det at jeg helt glemte denne tråden ... Blir en liten wall of text so be prepared. Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Begynner med å fortelle litt om meg selv, før jeg går over til hvordan det gikk. Jeg er en usikker men morsom type. Jeg har alltid hatt litt nerver når det kommer til sosiale sammenkomster, selv om jeg vanligvis klarer meg veldig bra! Jeg gjemmer meg ofte bak humoren min som bruker å være ganske tørr. Jeg har 4-5 venner som jeg føler meg veldig komfortabel rundt og kan snakke om det meste. Dag 1: Jeg stod opp tidlig for å forberede meg. Jeg spiste en god frokost for å få tankene over på noe annet. Jeg lagde skive med speilegg og bacon, med et godt glass melk. Jeg fikk også i meg noe frokostblanding full av fiber. Etter dette begynte jeg å rydde og vaske leiligheten. Jeg støvsugde, ryddet og vasket i sikkert 3 timer før jeg var fornøyd. Da jeg endelig var fornøyd støvsugde, ryddet og vasket jeg en time til.. Det var enda noen timer til før jeg skulle hente henne så jeg tok meg like gjerne en liten tur for å klarne tankene. Under turen bestemte jeg meg for å stikke innom treningssenteret jeg har vert medlem av de siste 3 årene, selv om jeg ikke har vert der mer enn ett par tre ganger. Endelig var tiden inne for å kjøre mot flyplassen. Jeg kledde på meg de fineste klærene, som så så casual ut som overhode mulig for å ikke virke for pen. Endte opp med skjorte og dongeribukse med noen godt brukte joggesko som jeg hadde vasket nylig. Etter så mye tid som jeg hadde på å forberede meg på møtet, klarte jeg å være forsinket til flyplassen. Etter bilen parkerte løp jeg inn *utgangen* av flyplassen for å se om hun var kommet. Jeg hadde ikke fått melding så jeg regnte med jeg var i tide. Jeg stod der ikke mer enn 2-3 minutter før jeg så henne komme taskende med rullekofferten sin, verdens peneste jente, et lite hode lavere enn meg selv. Der og da var jeg tidenes nervevrak. Jeg skalv og hadde den følelsen man har sekunder før man havner i bakken, blandet med en lykkelig følelse jeg aldri har opplevd før i mitt liv. Jeg møtte blikket hennes, smilte forsiktig før jeg gikk mot henne og ga henne tidenes slappeste klem. Jeg spurte hvordan flyturen gikk og jeg fikk et nervøst "det gikk fint" tilbake. Jeg tok kofferten og rullet den etter meg mens jeg gikk ved siden av henne, helt, helt stille. Jeg sa hun skulle sette seg inn i bilen mens jeg la kofferten fra meg i bagasjerommet i bilen og betalte for parkeringen. I bilen var det en litt rar, men veldig fin stemning. Det var litt awkward small talk med noe stillhet. Jeg bestemte meg der og da for å ta henne med ut å spise. Vi svingte inn på en restaurant jeg har vert flere ganger med venner, og jeg vet maten er god til en rimelig penge. (Jeg sparte ikke på utgftene) Vi bestilte alt for mye mat så vi hadde veldig mye til overs. Ingen av oss klarte å få i oss mer enn en halv prosjon, og jeg hadde bestilt nok mat til en liten familie på 5. Under middagen snakket vi som vi vanligvis gjør over skype. Stemningen her var rar fordi jeg følte jeg hadde kjent henne hele livet selv om det var helt nytt å se henne i person. Det var akkurat som om jeg hadde vert blind hele livet og bare fantasert om hvordan hun så ut. Vi snakket om "bekjente", familie, hendelser og hvor rart det var å være der. Vi pakket opp restene, betalte og kjørte hjem. Når vi kom hjem viste jeg henne rundt i kåken, fant en plass hun kunne forsiktig begynne å pakket ut kofferten. Vi bestemte oss for å se en film. Vi spoler til slutten av filmen, da jeg endelig var manndig nok til å legge armen rundt henne. Klokken var blitt mye og vi hadde store planer for morgendagen, så vi bestemte oss for å legge oss. Jeg hadde reiet opp i sengen min og på sofaen så hun kunne velge om hun ville ha meg i sengen eller ikke (gentleman ) Hun ville ha meg i sengen med henne, dette var vår ice breaker. Vi ble liggende hele natten å snakke.. forts. Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 1. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2013 Det høres bra ut, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet på et lengre innlegg. Jeg har jo sittet på kanten av stolen og ventet i 1 time og 40 minutter. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2013 Dag 2: Jeg våknet tidlig. Hun lå enda å sov. Følelsen jeg lå med lignet ingen annen jeg har opplevd. Jeg lå rundt 5 minutter å så på henne sove. Hun våknet plutselig. Hun trakk pusten dypt og åpnet øynene. Jeg sa god morgen og smilte helt uten kontroll. Hun svarte med en svak "God morgen, selv" og smilte minst like mye som jeg gjorde. Jeg tok tak i hånden hennes og koste forsiktig med den. Hun smilte enda mer og åpnet øynene helt og rettet opp nakken. Vi skulle egentlig tidlig opp, men vi endte opp med å ligge i flere timer å bare prate. Vi hadde alt i verden å prate om. Da vi endelig kom oss opp gikk hun i dusjen mens jeg startet på frokosten. Da hun var ferdig bestemte hun seg for å fortsette på frokosten mens jeg tok en dusj. Jeg kan ikke huske hva vi spiste til frokost, men det er veldig uviktig. Vi hadde planlagt en tur i nærområdet som er veldig vakker i lengre tid før hun kom. Det var planen for dagen. Vi skiftet til andre klær og tok bilen å kjørte et stykke. Vi handlet med oss mat og drikke som vi skulle ha med. Gåturen tok oss ca. 2,5 timer før vi ankom plassen jeg lovet å ta henne med fordi jeg hadde mange gode minner fra den plassen og hun var veldig interessert i å høre. Turen tar vanligvis 30-40 minutter. Vi fant en benk med god utsikt og vi hadde strålende vær. Kunne ikke bedt om bedre vær, selv om det var litt småkaldt. Alt med oss virket veldig bra. Det var ingen sure unoter mellom oss og pratingen gikk helt av seg selv. Jeg som pleier å overanalysere alt jeg sier til ukjente personer eller det motsatte kjønn som ikke er min nærmeste familie. Vi tullet mye. Vi fikk bedre kroppskontakt denne dagen. Det ble en del klemming og vi holt hender nesten hele turen. Jeg gikk med den tanken i bakhodet at det var på tide å ta det litt videre sånn at hun ikke skulle føle vi ikke var på samme side. Jeg var veldig interessert i henne, men jeg var ikke mann nok til å gjøre det så tidlig som jeg skulle ønske jeg gjorde. Vi spiste godt før mørket la seg over oss og vi bestemte oss for å dra hjem. Vi er åpen og ærlig så jeg sa at jeg ikke var helt klar for å gjøre noe mer helt enda. Hun svarte med at det var greit, og hun var glad for at jeg ventet til jeg var helt klar. Da vi kom hjem satte vi oss i sofaen, min grønne trofaste toseter med de hvite putene som en hver dekoratør hadde hylt over. Vi ble sittende ved siden av hverandre i rundt en time før jeg gikk og hentet snacks, favoritten hennes, baconchips og fanta. Vi slo på TVen og så en film som gikk på TV. Jeg husker ikke hvilke film vi så eller hva den handlet om. På slutten av filmen bestemte jeg meg for å kjøre på. Gå for gull. Jeg tok henne på kinnet og førte hodet hennes mot meg og kysset henne. Det var helt katastrofalt. Det føltes riktig men jeg var helt clueless på hva jeg holdt på med. Hun tok over kontrollen. Det ble mye kyssing og klining i ettertid. Etter dette lagde vi sen middag, spiste godt og gikk til sengs. Vi ble enig om å ta ting sakte siden vi begge nøt det vi hadde. Vi ble liggende til langt på natt å snakket, kysset og koste. Det var helt utrolig for meg. Dag 3-4: Jeg våknet av en hånd på kinnet. Hun hadde ligget våken en stund, men bestemte seg for å ikke vekke meg fordi det så ut som jeg "sov så godt". Jeg snudde meg mot henne og ga henne et langt og godt kyss. Vi hadde ingen planer for dagen så timeplanen var helt åpen. Vi ble liggende en stund før vi sto opp, dusjet og spiste. Vi bestemte oss for å ta en tur til byen. Vi gikk på café, drakk kaffe og spiste bolle. Etterpå var vi innom noen butikker og jeg kjøpte meg en ny blå genser i størrelsen L, som hun syntes var utrolig fin på meg. Jeg kjøpte også et nytt smykke. Vi drakk smoothie og nøt det fine været før vi reiste hjem igjen. Tiden gikk helt uvirkelig fort og det var plutselig kveld igjen. Neste dag husker jeg ikke hva vi tok oss til annet enn å spille PS3 på min flotte 42" flatskjerm. Den natten tok vi også steget og beveget oss videre. Det ble en lang natt. Jeg velger å ikke gå inn på detaljer her, i tilfelle hun skulle være så uheldig å tilfeldigvis komme over denne tråden. Dag 5-10: Det ble mye turgåing i nabolaget og en tur hjem til min kjære mor og stefar. Jeg jobbet også disse dagene, og det var ganske forferdelig. Jeg fikk en kollega til å ta over for meg de siste 4 dagene vi hadde sammen. Når jeg ikke var på jobb så vi filmer, gikk turer, var ute med båten til far og prøvde fiskelykken. Ingen av oss er noe god på sjøen, eller glad i å fiske, men vi syntes det var koselig likevel. Dag 11-13: Jeg introduserte henne til noen av vennene mine. Vi hadde en hyggelig tur på byen og ble ganske godt humør. Ingen av oss er noe stordrikkere så det ble bare noen rolige øl. Vi så enda flere filmer, noe jeg ikke trodde kom til å skje, men vi er visst ganske lik når det kommer til filmer. Dag 14: Dette var dagen hun skulle reise. Det var ganske tungt å stå opp den dagen. Jeg visste jeg kom til å savne henne fordi det ble en stund til vi hadde muligheten til å treffes igjen. Vi stod opp og hun begynte å pakke kofferten. Alt fra shampoo til klær og sminke skulle pakkes. Hun pakket alt utenom de siste klærne som hang til tørk, mens jeg lagde frokost. Jeg sparte ikke på noe denne siste dagen. Jeg hadde kjøpt god mat og overrasket henne med en liten gave som, kreativ som jeg er, var et smykke jeg hadde kjøpt noen dager i forveien. Vi kjørte mot flyplassen rett etter maten. Vi hadde god tid så jeg ble sittende med henne i omtrent 40 minutter før hun skulle på flyet. Det ble lange klemmer og kyss før hun gikk mot innsjekkingen. Det siste jeg så var et litt trist smil fra hennes side. Jeg la godt merke til at det var et veldig falskt smil. Fikk vite i ettertid at hun gråt litt på flyet på vei hjem. Selv hadde jeg ingen bekymringer. Det var de beste to ukene i mitt liv og jeg så ingen problemer i det. Det var selvfølgelig trist at hun reiste, men jeg visste det at vi kom til å møtes igjen om ikke så lenge. Turen hjem var ganske trist, men jeg tenkte bare på minnene vi hadde. Da jeg kom hjem slo det meg hvor tomt det plutselig ble. Det var helt stille så jeg satte på noe god musikk på anlegget mens jeg tok på laptoppen og leste avis, email og sjekket facebook. Da kvelden kom og jeg skulle legge meg, ble jeg utrolig trist. To uker med henne og jeg var plutselig helt alene. Mange hundre kilometer vekke. Hun var ikke der. Jeg kunne ikke se henne eller ta på henne.. Det eneste jeg hadde var lukten som hang igjen av parfymen på puten og det gjorde ikke saken noe enklere for meg. Jeg kjente allerede da at jeg savnet henne. Mer enn jeg trodde var mulig. Jeg bestemte meg for å ikke tenke over det, men det var lettere sagt enn gjort. Hun var det eneste som var i tankene mine. Jeg husket alle småtingene om henne. Smilet.. Uvanene.. Lukten.. Øynene.. Måten håret lå utover puten.. Måten hun sov inntil meg hver natt.. Forts. Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Påsken: Vi hadde begge mye å ta oss til men jeg fikk presset inn en liten tur på 4 dager i påsken. Jeg kom hjem i går etter en hyggelig stund hos henne. Jeg sitter her nå, like forelsket som jeg var 2 måneder siden om ikke enda mer (helt klart mer). Jeg kom til å tenke på tiden før da jeg plutselig husket at jeg skrev dette. Det er veldig rart å se tilbake på det jeg skrev. Håper dere setter pris på mitt lille overdramatiserte verk:P Alt som står skrevet er fakta. I mitt hode var det ganske utrolig. Jeg prøvde å gjøre dette så interessant som mulig siden dere tydeligvis har ventet en stund på å høre hvordan det går. Det er utrolig tungt, men det er absolutt verd det fordi denne jenta er helt utrolig. Vi har så mye til felles og vi går så godt i lag at distanse er ikke noe hinder. Vi har ikke muligheten til å flytte noe nærmere enda, men vi prøver så godt vi kan. Er bare å stille spørsmål eller noe hvis det er noe noen lurer på. Jeg skal sjekke tråden igjen før eller siden. Anonym poster: bb6d02cc0a33f15a1bba66f7c96a1378 8 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ser ut som om det gikk veldig bra! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Høres nå ut som dere kommer godt overens , så gratulerer med å fått deg "kjerring" Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 1. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2013 Jeg synes at du fortjener å få denne en gang til. 10 Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Dette er det beste og det verste. Det beste fordi man blir så fuckings høy på livet. Det verste fordi faller du blir man et vrak uten sidestykke. (No risk, no gain).. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Godt å høre at det gikk så supert! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Dette her var rett og slett magisk å lese. Takk for at du delte dette med oss! 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fine greier. Glad på dine vegne Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå