Cooky Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Jeg har time på Haukeland sykehus neste uke i sammenheng med en nevrologisk sykdomstilstand jeg har, og som det derfor sannsynligvis vil bli gjort en del tester. Jeg har derfor noen spørsmål til de om medikamenter jeg kan ta, og ikke ta samme dag og dagene før jeg skal dit. Men når jeg gikk inn på hjemmesiden deres for å finne kontaktinfo, fant jeg bare kontaktinfo hvor de kunne kontaktes på telefon, noe jeg ikke finner særlig fristende. Vet noen av dere om de har en email adresse som de kan kontaktes på? Endret 10. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Av hensyn til taushetsplikt og pasientsikkerhet velger ofte offentlige forvaltningsorganer, slik som sykehus, å unngå epost som kontaktmetode med "utenforstående" (dvs. pasienter, brukere etc.) Foreslår at du ringer og spør om det du trenger svar på, eller i det minste ringer og hører om du kan få kontakte dem via epost. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå