kdog Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hm.. prøvde å betale med postbank kort som også har visa.. kortnummer ble riktig, men autorization failed. banken godtok ikke betalingsmåten, sto det.. hm.. jeg som gleda meg til de nye banene og bilene..! Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hm.. prøvde å betale med postbank kort som også har visa.. kortnummer ble riktig, men autorization failed. banken godtok ikke betalingsmåten, sto det.. hm.. jeg som gleda meg til de nye banene og bilene..! Jeg hadde også noe lignende problemer når jeg skulle betale for en kamerat for ikke så lenge siden, men det gikk til slutt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hm.. prøvde å betale med postbank kort som også har visa.. kortnummer ble riktig, men autorization failed. banken godtok ikke betalingsmåten, sto det.. hm.. jeg som gleda meg til de nye banene og bilene..! Jeg hadde også noe lignende problemer når jeg skulle betale for en kamerat for ikke så lenge siden, men det gikk til slutt. prøvde du bare på nytt, eller lånte du noen andre sitt kort? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 prøvde du bare på nytt, eller lånte du noen andre sitt kort? Prøvde på nytt med samme kortet. Fikk feil et par ganger, plutselig gikk det greit. :-? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hallois! Skal vi prøve litt igjen idag, eller? kjøre litt på den norske serveren? Norwegian ST LFS. kl.18 sees kanskje, noen.. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hallois! Skal vi prøve litt igjen idag, eller? kjøre litt på den norske serveren? Norwegian ST LFS. kl.18 sees kanskje, noen.. Det hadde jeg ikke anledning til, har vært å kjørt bilcross idag. Forhåpentligvis neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg