Gå til innhold

Omtale av Live for Speed (PC)


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om et team er veien for meg...men jeg kunne veldig godt ha tenkt meg å vært med i en gruppe som møttes kanskje en kveld i uka å kjørte noen [forhånds planlagte] løp.... Trenger på ingen måte å være en league med poeng og mesterskap... men ett "sted"/server der seriøse sim-racere kunne treffes for å ha det litt gøy i lag.

 

En slags klubb liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt om et team er veien for meg...men jeg kunne veldig godt ha tenkt meg å vært med i en gruppe som møttes kanskje en kveld i uka å kjørte noen [forhånds planlagte] løp.... Trenger på ingen måte å være en league med poeng og mesterskap... men ett "sted"/server der seriøse sim-racere kunne treffes for å ha det litt gøy i lag.

 

En slags klubb liksom..

 

Jeg har heller ikke noe behov for at det skal være veldig seriøst, må selvsagt være for å ha det gøy. Men litt statistikk er jo alltids snacks hvis det lar seg gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Bra omtale!

Har vurdert å teste det ut etter at jeg får installert WinXP igjen (Win2k føkker opp).

 

Men det jeg lurer litt på er hvor trygt det er å betale med VISA? Like greit å betale med sjekk kanskje?

 

Det er lurt å være skeptisk til hvor man bruker VISA-kortet, men jeg tror ikke du har noe å frykte her. Virker som meget seriøse karer. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om et team er veien for meg...men jeg kunne veldig godt ha tenkt meg å vært med i en gruppe som møttes kanskje en kveld i uka å kjørte noen [forhånds planlagte] løp.... Trenger på ingen måte å være en league med poeng og mesterskap... men ett "sted"/server der seriøse sim-racere kunne treffes for å ha det litt gøy i lag.

 

En slags klubb liksom..

 

Høres morro ut, har jeg anledning er jeg med. Og kan sikkert få med en kamerat jeg har spilt endel LFS sammen med. Er det ikke bare å foreslå et tidspunkt og server, og så se om folk kommer seg innpå ? Men er jo begrenset med plasser pr server.

Lenke til kommentar
dette er kanskje litt flaut å si, men hvordan merker jeg sånn eks. "Aasgaard wrote" og en tekstboks som det står det den aktuelle personen skrev. har ikke skjønt det. :-?

 

Klikk på "quote"-knappen på posten til den som du vil sitere. Knappen står oppe til høyre på postene.

Lenke til kommentar
Hm.. Har et microsoft sidewinder ratt her... Har ikke ratt selv enda så jeg lånte dette med en venn og jeg kjører nå LFS men, er det bare med meg det er sånn at når jeg skal svinge i en sving så går det så og si ikke? Prøver og sleppe gassen og bremse osv men det vil ikke svinge, går sikkert viss jeg går HELT ned i fart, men går det ikke and og ta den litt i fart da?

 

mvh Anders

 

Det er ganske realistisk når det gjelder slikt. Har mye å si hvilken bil du kjører og hvordan den er satt opp, men som i virkeligheten må man bremse ned _før_ svingen. Understyrer bilen (bilen går rett frem når du prøver å svinge) så er det sikkert fordi du bremser for lite. Har du høy fart kan det ofte være riktig å bremse ca. ved "100-skiltet" (avhenger selvsagt av masse). Du får prøve deg frem. Spiller du online kan det være lurt å legge merke til hvordan andre kjører.

 

Det med understyring/overstyring har også mye med hvordan man går inn i svingen. tar man en liten sving ut(motsatt) og så inn i svingen på kontraen så kommer baken lett..

 

for pingler som vil sladde er jo brekket en løsning, men det er jo teit :-)

 

 

Det er et artig spill ja! Har spilt det siden de første betaversjonene kom.

Jeg er også med på Racing Team om det er mulig. etter kl. 2000 kommer jeg også..

Lenke til kommentar

Vi ble jo et par stykker herfra, Aasgaard, Daggy og meg ihvertfall, morro det.

Men ble litt mye "fremmedlegemer" til å være et gamer.no-race.

Skulle hatt en egen private server m passordtilgang til neste gang kanskje.

 

Ellers er det kommet patch til Live for speed i dag. Begge versjoner er kompatible med hverandre, så ikke noe hast å få henta den ned, men fikser jo endel bugs da.

Lenke til kommentar
Det var smart. Med eget passord. Men hvordan får vi satt igang vår egen server? sånne ting er jeg fjern på :D jeg kan kjøre fxo turno jeg...

Jeg døpte meg selv til (NR) med grønne parenteser,rød r, blå n. NR= Norwegian Racers. Orginalt, eller? :p

 

Må gå på multiplayer og start new game. Man kan enten gjøre det på en maskin som kun skal være host/server (dedicated), eller en av de som skal spille kan gjøre det.

Jeg kan ikke hoste, for av en eller annen grunn blir folk disconnecta etter ei lita stund.

 

Blir tidene dine fremdeles registrert på LFS World når du bytter navn ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...