Fylla Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Heisann, har for 2 dager siden kommet meg ut av AMD Syndromet og over til Intel Syndromet og var så heldig at min Windows 7 Lisens fungerte på mitt Intel Sabertooth hovedkort. Men hver gang jeg starter opp brødsaksa så kommer det opp en hengelås med noe skrift som blir borte etter 2-3 sekunder, klarte å knipse et PrintScreen, lurer på hvordan jeg får dette bort. er bare irriterende når jeg vil ha alt på skinner Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 prøvde googling men fikk opp andre urelaterte ting. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Ingen som har erfaring med hva dette er? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Har du forsøkt å finne tjenesten (Start >> Kjør >> services.msc) og aktivere den igjen? En mulig løsning: How to fix the “Could not connect to Group Policy Client service” Error EDIT: Alternativ 2 Endret 14. januar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hvilket versjon av Windows 7 har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå