KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har slitt med "dotter" i øra + øresus og øreverk siden jeg var syk i jula. I dag gikk "dottene" bort, og jeg hørte tilnærmet normalt !! En av de beste følelsene jeg har hatt omtrent Hurra !!! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ja elsker når øresus går over! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 YAY!! Da kan du tenke deg hvordan det er for oss som har permanent øresus.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg har permanent øresus. Bare at den forsterket seg. Det var bare det at jeg nesten ikke hørte. Aktiv støydemping kaller jeg det Endret 9. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ah! Vel bra det roet seg ned da i det minste! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Jepp. Men øresusen er like ille som før bare verre. Men venner meg til det. Hørte det før bare når det var helt stille, men nå hører jeg det i klasserommet hvor det ikke er så stille akkurat. Men jeg er glad så lenge jeg hører jeg Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Øresus må være forferdelig. Blir man vant til det etter hvert, slik at lyden er der, men man "glemmer" at den er der? Hvis dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Øresus må være forferdelig. Blir man vant til det etter hvert, slik at lyden er der, men man "glemmer" at den er der? Hvis dere skjønner hva jeg mener.. Spørs i hvilen grad av lyd det er. Men den er alltid der. Du kan tenke på noe annet og glemme den iblant, men du vil alltid legge merke til den. Du burde være glad for at du ikke har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå