Gå til innhold

BK: Kongsberg langs Lågens bredder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt rotete. Har du prøvd å ta bilde fra oversiden av Myntbrua for eksempel, slik at du får med litt av brua, og Lågen, uten all industrien.

Eventuelt kunne du fulgt Lågen nedover til den benken rett etter broa. Så tatt bilde oppover, og finne noe spennende å ha i forgrunnen. Nå mangler du forgrunn, og du har ikke noe klart motiv.

Lenke til kommentar

Blir litt rotete. Har du prøvd å ta bilde fra oversiden av Myntbrua for eksempel, slik at du får med litt av brua, og Lågen, uten all industrien. Eventuelt kunne du fulgt Lågen nedover til den benken rett etter broa. Så tatt bilde oppover, og finne noe spennende å ha i forgrunnen. Nå mangler du forgrunn, og du har ikke noe klart motiv.

Tusen takk OJ Doe :) Så artig at det er flere som kjenner byen her :) Har ikke prøvd det du sier. Var egentlig ute for å ta bilde av det litt "skrudde" rare, pene, stygge glasstreet i Lågen , det som jeg som så mange andre ikke vet om jeg liker eller ikke. Måtte prøve før de skrur av alle skiftingene i farger. Fikk ikke det til :( Tar med meg tips om forgrunn og plassering til neste gang :) Setter pris på at du tok deg tid :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...