KEBS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg og kona kjøpte iPhone 5 rett før jul og begge har problemer med at telefonen iblandt hverken vil koble opp samtaler eller ta i mot samtaler. Har dekning men telefonen funker rettet og slett ikke. Må slå av og så på den igjen så funker den en stund. Veldig irriterende da vi ikke er kontaktbare ganske ofte. I tillegg får vi ikke sms om ny melding på mobilsvar før vi har kjørt av/på-prosedyren. Noen andre med samme problem? Vi har begge Tele2 abonnement Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Har du prøvd alle forslagene som kom i den over ett år gamle tråden du postet i tidligere i dag, som et annet SIM-kort fra en annen operatør? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hør med noen som ikke har tele 2, om å få låne deres simkort. Sjekk så om problemet vedvarer. Synes forumet er fyllt av trøbbel der tele 2 er nevnt. Lenke til kommentar
KEBS Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg kjenner dessverre ikke noen her i nærheten som har nano-sim fra annen operatør. Skal høre litt rundt og håper å få låne et. Endret 10. januar 2013 av KEBS Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hadde samme problem når jeg brukte Galaxy Nexus med Tele2. Akkurat det samme som du nevnte. Fikk tilsendt nytt SIM-kort, det ble litt bedre, men ikke bra nok. Fikk iPhone 5 i går med Telenorabb (igjennom jobben). Har aldri hatt bedre dekning noensinne. Lenke til kommentar
KEBS Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Ok. Ser ut som jeg må prøve med annen operatør. Får kanskje kjøpe et kontantkort hos Telenor. Hadde vært fint å slippe sende bort telefonenene på reparasjon/bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå