NeEeO Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hei, Jeg trenger et lite skriveord til et lite soverom. Det skal brukes til skolearbeid. Skrivebordet trenger ikke å være veldig komplisert. Kom med tips så vurderer jeg om det passer Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg kjøpte det minste jeg fant som hadde plass til tastatur og skjerm på ikea... Husker ikke hva det het, men kostet typ 2-300,- Beste er om du måler på gulvet hvor mye bredde og dybde du har plass til, så blir det lettere å finne noe EDIT: Micke var det! http://www.ikea.com/...3076/#/80180035 Bredde: 52 cm Lengde: 75 cm Endret 9. januar 2013 av RunRookieRun Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg kjøpte det minste jeg fant som hadde plass til tastatur og skjerm på ikea... Husker ikke hva det het, men kostet typ 2-300,- Beste er om du måler på gulvet hvor mye bredde og dybde du har plass til, så blir det lettere å finne noe EDIT: Micke var det! http://www.ikea.com/...3076/#/80180035 Bredde: 52 cm Lengde: 75 cm Så på det bordet selv Sammentreff! Men målet aldri da jeg ikke visste hva dybde betydde. Bredden = korteste side. Lengde = lengste siden. Dybde = ? De målene du har nevnet nederst i innlegget, er det målene til bordet ? Endret 12. januar 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Så på det bordet selv Sammentreff! Men målet aldri da jeg ikke visste hva dybde betydde. Bredden = korteste side. Lengde = lengste siden. Dybde = ? De målene du har nevnet nederst i innlegget, er det målene til bordet ? Yes... Når du sitter forran skrivebordet så er på en måte lengden bredden, og bredden dybden. Skrivebordet blir da 75 cm bredt, og stikker 52 cm ut fra veggen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå