Gå til innhold

[Løst] Instagram, no feed

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen så fint sier (på engelsk :p) så vill Ikke nstagram feeden loade.

Jeg hadde lyst til å prøve instagram igjen med en konto som funka fint for lenge siden men når jeg trykker på hus-symbolet nederst til venstre så kommer jeg til det vedlagte bildet, selv om jeg følger mange. Noen som vet noe om dette?

post-259587-0-67170300-1357762796_thumb.jpg

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje et dumt spørsmål, men er du sikker på at de du følger har publisert noen bilder? :p

Du kan jo prøve en annen konto, eller å fjerne alle du følger og legge de inn på nytt/legge inn nye. Jeg fant en tråd på et annet forum hvor utviklere nevnte at brukere ikke ser bilder, men de skrev at det ikke gjaldt de offisielle Instagram-appene.

Lenke til kommentar

jeg kan gå inn på de jeg følger sine kontoer og se på bildene, men de blir ikke lagt ut på feeden :hrm: jeg har lagt til ca 4-8 nye folk i dag så det å fjerne folk for å legge dem til igjen funker nok ikke :p kan jo prøve å lage en ny konto, men da må jeg legge til alle på nytt :hm: men jeg kan jo prøve

hehe, jeg "fant" problemet :p en person la ut et bilde nå, og det kom opp. jeg trodde den ville søke opp tidligere utlagte bilder, men fant nå ut at den bare ser de bildene som kommer etter at jeg instalerte appen :p

men takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...