Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fjerne "bil og motor" fra newposts og last24hours

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok muligheter til å velge dette med tiden. Jeg har ikke sett på mulighetene selv for å gjøre noe med det så noen andre kan kanskje uttale seg ang. brukerinstillinger. Grunnen til vi flytter over forumet er fordi mange har mast om å dele brukerdatabase med hw.no. For at noen skal bli fornøyde blir noen ufornøyde. slik er desverre livet.

Lenke til kommentar
Skal vi begynnen og ha et sub-forum med diskusjon om vibratorer? :lol:

De inneholder jo elektronikk som du ernie sier.

Diskusjonene blir vel f.eks "hvordan modde den" :lol: ?

Var jo ikke sånn ment da :p

Vel, jeg tror du skjønte hva jeg ville frem til.

Hvis du ikke har skjønt det så er altså Amotor faktisk en del av nettverket ;)

Lenke til kommentar

Noen ting, som for eksempel musikk må man ha mange ord for å gi en god beskrivelse av. Det at amotor er en del av HWN nettverket trenger man bare ett for:

tragisk

edit :Ernie85 nå som du er moderator bør du vel strengt tatt ikke ha en signatur på 6 linjer?

Lenke til kommentar

edit :Ernie85 nå som du er moderator bør du vel strengt tatt ikke ha en signatur på 6 linjer?

Hvorfor? Min signatur tar da ikke nevneverdig mye mer plass enn f.eks. yummy sin på 5 linjer, eller bryr du deg SÅ mye om én linje?

Edit:

Anders Leipsland: hva synes du om amobil og akamera? Skal de ha en del av forumet etter din mening? Hvis du svarer ja: Mobiler og kameraer er da ikke data, så hvorfor synes du da at amotor ikke skal være en del av nettverket. En siste ting: tull.no er også en del av nettverket og det har absolutt INGENTING med hardware å gjøre....

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Fordi du som moderator bør gå forann som godt eksempel.

Min signatur tar da ikke nevneverdig mye mer plass enn f.eks. yummy sin på 5 linjer, eller bryr du deg SÅ mye om én linje?

Dere moderatorer bryr dere jo om avatarene er 1 px høyere enn tillatte 50px. En pixel er lavere enn en linje ;)

Men hva om jeg bruker en signatur som er 7 linjer da? Det vil jo bare være EN linje mer enn deg. Så kan jo noen andre lage en på 8 som jo også bare er EN linje mer enn... skjønner du tegninga?

Personlig mener jeg usenet standarden på maks 4 linjer er grei, men det er ingen kampsak for meg akkurat.

Edit:

Anders Leipsland: hva synes du om amobil og akamera? Skal de ha en del av forumet etter din mening? Hvis du svarer ja: Mobiler og kameraer er da ikke data, så hvorfor synes du da at amotor ikke skal være en del av nettverket. En siste ting: tull.no er også en del av nettverket og det har absolutt INGENTING med hardware å gjøre....

Jeg er ikke veldig glad i kameraer og mobiler heller, men de har *litt* mer felles med PCer enn når neste amcartreff i skien er mtp bilde og videoredigering, javamobiler/håndholdte PCer osv.

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Fordi du som moderator bør gå forann som godt eksempel.

Min signatur tar da ikke nevneverdig mye mer plass enn f.eks. yummy sin på 5 linjer, eller bryr du deg SÅ mye om én linje?

Dere moderatorer bryr dere jo om avatarene er 1 px høyere enn tillatte 50px. En pixel er lavere enn en linje ;)

Men hva om jeg bruker en signatur som er 7 linjer da? Det vil jo bare være EN linje mer enn deg. Så kan jo noen andre lage en på 8 som jo også bare er EN linje mer enn... skjønner du tegninga?

Personlig mener jeg usenet standarden på maks 4 linjer er grei, men det er ingen kampsak for meg akkurat.

Vel, jeg gidder ikke å sitte å diskutere hvor mange linjer man skal ha i signaturen. Jeg mener at den jeg har er god nok, men okey jeg har nå dratt den litt sammen så nå er det 5 linjer. Happy?
Lenke til kommentar
Vel, jeg gidder ikke å sitte å diskutere hvor mange linjer man skal ha i signaturen. Jeg mener at den jeg har er god nok, men okey jeg har nå dratt den litt sammen så nå er det 5 linjer. Happy?

Da kan vi gå videre til punkt 2. Du skal ikke quote quota tekst ;)

slapp litt av da.... står at man ikke skal quote unødvedig siste jeg sjekket
Lenke til kommentar
Da kan vi gå videre til punkt 2. Du skal ikke quote quota tekst ;)
slapp litt av da.... står at man ikke skal quote unødvedig siste jeg sjekket

Haha, de bare gjør narr av deg dah :)

bare drit i det. Som moderator kan du egentlig gjøre det du vil. Så lenge du har size 9 på siggen kan den godt være 5 linjer for min del. Selv om det er et unødvendig mellomrom der :)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i Anders Leipsland i at amtor sitt forum egenlig ikke har noe med Hardware sitt. Hvor mange linjer ernie85 har i sin signatur ser jeg på som uintersangt i denne linjer, det er ikke der jeg vil ha søkelyset.

Derimot syns jeg at det er kjedelig at man blander 2 ting som egentlig ikke har noe med hverandre på denne måten. En ting er at det sikkert finnes en del bilintereserte ungdom som også liker hardware, men det finnes sikkert folk som liker golf også. Den dagen jeg ser en diskusjon om hvilken kølle som er best i sand da skifter jeg forum.

Jeg vet at forumet er graits, og at man dermed ikke kan kreve noenting. Så er heller ikke dette et krav, men et ønske. Jeg vil gjerne at når jeg logger meg inn i hardware.no sit forum så får jeg lese og skrive om hardware.

Gjør ikke meg noe at amotor får ha forum på samme server som hardware, men hadde vært en fordel om de kunne vært avskilte. For meg personlig er en tråd om en bil-styling akkurat like interesang som de "HJEEELP M3g, CS funker Ike" trådene vi prøver å bli kvitt.

Og p.s, tull.no har ikke forum sammen med oss (heldigvis), derfor stiller de en litt annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...