Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min date har bursdag imorgen

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Gutten jeg dater har bursdag imorgen (han blir 27), og jeg vil gjerne drikke noen øl med han/være med han på bursdagen hans, men vet ikke helt hvordan jeg skal spørre om han vil være med meg og hva vi evt skal gjøre? Vet på en måte ikke om han forventer at vi skal være sammen, eller om han forventer å være med vennene sine. Vi har kjent hverandre en god stund, og er en del sammen, men jeg har kun hilst på en av vennene hans, så å henge meg på han og vennene hans dersom han har planer med dem er kleint. Jeg vil ikke trenge meg på heller, dersom han har planer med vennene sine. Dessuten vet jeg ikke helt hva vi skal finne på. Man kjøper vel ikke gaver ogsånt så tidlig i et "forhold"? Hva gjorde dere og deres date når han hadde bursdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Si til ham: "jeg vil ta deg med ut på en date for å feire bursdagen din!", ta han med ut på øl og burger, eller paintball. Beste bursdags-daten jeg hadde med min daværende flamme, var en ettermiddag hvor hun hadde skaffet en fekteinstruktør og vi lærte å fekte, og fektet sammen.

Vil han være med "gutta" eller "gjengen" så bør du ikke være redd for å være med hvis du er kjæresten hans, for det er en naturlig progresjon av forholdet. Men du burde kanskje tenkt på dette litt før, enn dagen før??

Det med gave er ikke viktig, men en "tøysegave" som spiselig undertøy, eller noe litt "frekt", tidlig i et forhold er morsomt, (spesielt om man ikke helt vet hvor man har hverandre). Men hvis du gjør noe med ham, som å gå på en pub eller noe så spander å si at det er din gave til ham.

men det er vanskelig å si hva som er rigtig for deg/dere... Følg magefølelsen, og har han planer så gjør det dagen etter!

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, har tenkt på det lenge, men har ikke invitert han med på noe enda, for å se om han sa noe om han skal være med gutta. Men han har ikke nevnt noe om det heller. Kommer du på andre tøysegaver enn spiselig undertøy? Ettersom du er gutt mener jeg, og vet hva gutta liker ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, har tenkt på det lenge, men har ikke invitert han med på noe enda, for å se om han sa noe om han skal være med gutta. Men han har ikke nevnt noe om det heller. Kommer du på andre tøysegaver enn spiselig undertøy? Ettersom du er gutt mener jeg, og vet hva gutta liker ;)

Hvaenn du finner på en erotikksjappe! En annen ting er et hefte med gavekort på tjenester som: "skuldermassasje", "blowjob", "lapdance". Jeg vet ikke helt hva jeg skal foreslå. En tøysegave er noe man må kjenne en person for å kunne gi effektivt, å gi en ekstra liten kondom til en med penis-komplekser blir ikke en tøysegave, det blir da mobbing.

Har han et hatforhold til justin Bieber (slik mange unge menn har), så kan en Bieber plakat, eller Bieber-sengetøy være ekstremt morsomt, (jeg kjenner til dette da min søster kjøpte Twilight-bøkene og filmene til jul til meg fordi jeg hater twilight på alle tenkelige nivåer).

Som sagt så følg magefølelsen!

-frank

Lenke til kommentar

Takk for svar. Tar imot alle tips! Vi var på tekstern tidligere idag, men jeg sendte siste mld og har ikke fått noe svar etter det. syntes det derfor blir litt masete å sende enda en ny en nå med hva han skal imorgen, tenkte derfor å sende en sms imorgen tidlig der jeg gratulerer han med dagen og samtidig spør hva planene for dagen er. God plan?

Lenke til kommentar

Hvorfor tenke så fælt? Det verste som kan skje er vel at du får ett nei, fordi han har andre planer?

Jeg syntes du skal sende han en melding og be han ut på date, du taper nemlig ingenting på det:)

Forslagene til Frank over her er gode de, men kanskje du liker litt andre ting? Mye artig man kan gjøre sammen, særlig i starten. X-en og jeg elsket å kjøre go-kart sammen. Hva med klatring? Tur i skogen?

Det er lov å prøve nye ting, selv om de skulle feile, så er man en erfaring rikere:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...